تنها راه واکسینه کردن شهرهای لرستان توجه به «سلسله» است/ آمار فوتی‌ها بالاست

کد خبر: 
۳۹۸
فرماندار شهرستان سلسله:

تنها راه واکسینه کردن شهرهای لرستان توجه به «سلسله» است/ آمار فوتی‌ها بالاست

فرماندار سلسله، تنها راه واکسینه کردن سایر شهرهای استان لرستان را توجه مسئولان به شهرستان الشتر عنوان و اعلام کرد: تعداد مبتلایان و فوتی‌های کرونایی در این شهرستان نسبت به جمعیت بالاست.
به گزارش خبرنگار زرک، شریف خسروی با انتقاد از عملکرد علوم‌پزشکی لرستان گفت: با وجود پیگیری‌های فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی مرتبط تاکنون این دانشگاه برای مبارزه و کنترل کروناویروس هیچ امکاناتی در اختیار شهرستان سلسله قرار نداده است.
وی با اظهار تأسف از اینکه با دست خالی کاری از دست ما هم برنمی‌آید، خاطرنشان کرد: در شهرستان سلسله مواد ضدعفونی کننده، دستکش و ماسک وجود ندارد و تنها راه واکسینه کردن سایر شهرهای لرستان را توجه مسئولان به الشتر می‌دانم.
فرماندار سلسله خطاب به مردم الشتر گفت: تنها راه حفاظت از خودتان این است که در خانه بمانید و جز برای تهیه اقلام ضروری از منزل خارج نشوید.
خسروی با اعلام اینکه تعداد مبتلایان و فوتی‌های کرونایی در این شهرستان نسبت به جمعیت بالاست، اضافه کرد: از مسئولان استان می‌خواهیم با توجه به شرایط بحرانی سلسله و نیاز به کمک بیشتر، امکانات شهرستانهای دیگر که کمتر احتیاج دارند را در اختیار این شهرستان قرار دهند.

 

 

برچسب‌ها: 
فرمانداری سلسله - شریف خسروی - کرونا - آمار

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم