تمديد ارزیابی دستگاه‌های اجرایی لرستان تا ۱۹ خردادماه امسال

کد خبر: 
۱۱۴۰
ريیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان خبر داد؛

تمديد ارزیابی دستگاه‌های اجرایی لرستان تا ۱۹ خردادماه امسال

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان از تمديد ارزیابی دستگاه‌های اجرایی لرستان تا ۱۹ خردادماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، سمانه حسن‌پور امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بيان اينكه در پیوست شماره یک قانون بودجه سال ۱۳۹۹، لرستان ۶۸ پروژه ملی دارد که اعتبار مصوب آنها در قانون بودجه حدود ۵۴۰ میلیارد تومان است، اظهار داشت: اعتبارات عمرانی سال ۱۳۹۹ استان از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی، ۳ درصد نفت و گاز و ۰.۲۷ درصد ارزش افزوده در بخش راه روستایی بالغ بر ۳۲۷.۸ میلیارد تومان است، همچنین مبلغ ۳۷.۶ میلیارد تومان نیز در قالب تبصره ۱۹ به استان ابلاغ شده که با احتساب این ابلاغ، این اعتبارات به مبلغ ۳۶۵.۴ میلیارد تومان رسیده است.

وی یادآور شد: از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور هم ۶۳۴.۴ میلیارد تومان به اعتبارات لرستان به خاطر شاخص‌های محرومیت افزوده شده است.

کل اعتبارات عمرانی استانی امسال، هزار میلیارد تومان است

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان تصریح کرد: کل اعتبارات عمرانی استانی سال ۱۳۹۹، بالغ بر ۱,۰۰۰ میلیارد تومان است.

حسن‌پور یادآور شد: در پیوست شماره (۱) قانون بودجه سال ۱۳۹۹ لرستان دارای ۶۸ پروژه ملی است که اعتبار مصوب آنها در قانون بودجه حدود ۵۴۰ میلیارد تومان است.

وی در خصوص اعتبارات هزینه‌ای نیز افزود: بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی تابع بودجه هزینه‌ای استان است.

ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان تا ۱۹ خردادماه امسال تمدید شده است

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان در ادامه به انتخاب دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجایی اشاره کرد و افزود: به دلیل وجود بیماری کرونا که در حال حاضر کل کشور درگیر این بیماری هستند، ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان تا ۱۹ خردادماه امسال تمدید شده است.

حسن‌پور یادآور شد: امسال در حوزه ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی و اجرای اصلاح برنامه نظام اداری، ۵ دستگاه را با جمع امتیازهای شاخص‌های عمومی و اختصاصی انتخاب خواهیم کرد و ۲ دستگاه که بیشترین رشد را در شاخص‌های مورد نظر داشته‌اند مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی گفت: برگزاری این جشنواره توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به عنوان دبیرخانه صورت می‌گیرد و نحوه برگزاری آن به شورای راهبری و توسعه مدیریت استان محول شده است.

 

برچسب‌ها: 
سازمان مديريت و برنامه ريزي لرستان - سمانه حسن پور - جشنواره شهيد رجايي

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم