تفرجگاه‌های خالی در روز طبیعت نشانه فرهنگ غنی مردم لرستان است

کد خبر: 
۶۳۱
‍ استاندار لرستان:

تفرجگاه‌های خالی در روز طبیعت نشانه فرهنگ غنی مردم لرستان است

استاندار لرستان با بیان اینکه مردم این استان در روز طبیعت در هیچ تفرجگاهی حضور نداشتند گفت: این نشانه فرهنگ غنی مردم لرستان است و به امیدخدا با رعایت خوبی که داشته‌اند در چند روز آینده بتوانیم از شرّ این ویروس خلاص شویم.

به گزارش خبرنگار زرک، سید موسی خادمی، در بازدید از محل استقرار تیم‌های منابع طبیعی، محیط زیست و نیروی انتظامی برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از مشارکت گسترده مردم و عدم حضور در تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌های استان در روز طبیعت، تقدیر کرد.

وی اظهار داشت: واقعاً باید از مردم خوب، شریف و با فرهنگ لرستان قدردانی کنیم که به توصیه‌های مسئولان و کارشناسان بهداشتی توجه دارند و نمونه بارز آن را امروز شاهد هستیم که با ماندن در خانه به طور ۱۰۰درصد رعایت کرده‌اند.

استاندار لرستان یادآور شد: ما در هیچ مرکز و تفرجگاه و پارک و بوستانی مردم را نمی‌بینیم و این نشانه فرهنگ غنی مردم لرستان است و انشاالله با رعایت خوبی که داشته‌اند در چند روز آینده بتوانیم از شرّ این ویروس خلاص شویم.

خادمی در ادامه از مسئولان سازمان جنگل‌ها و مراتع و اداره کل حفاظت از محیط زیست و مجموعه نیروی انتظامی لرستان که در این زمینه فعالیت‌های چشمگیری داشته‌اند قدردانی کرد و گفت: هر کاری که ما و همکاران‌مان در مجموعه دولت انجام می‌دهیم کار کوچکی در مقابل اراده بزرگ مردم است که امروز را اراده کرده و بیرون نیامدند و از این طریق به سلامتی خود و مردم جهان کمک کردند زیرا این ویروس جهانی است و با  بشریت در افتاده است و نیاز به کمک همگانی دارد.

وی افزود: تدابیر اتخاذ شده تا روز بیستم ادامه دارد و طرح فاصله گذاری اجتماعی شامل عدم حضور مردم در تفرجگاه‌ها، تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، تعطیلی بازار و حضور یک سوم کارمندان در ادارات تا روز بیستم ادامه خواهد داشت.

 

برچسب‌ها: 
استانداری لرستان - سید موسی خادمی - سیزده بدر - روز طبیعت - ویروس کرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم