تعهد راهداری لرستان به بازگشایی بزرگراه خرم‌آباد - دورود تا پایان خرداد

کد خبر: 
۱۲۴۲
امیری خبر داد؛

تعهد راهداری لرستان به بازگشایی بزرگراه خرم‌آباد - دورود تا پایان خرداد

گودرز امیری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از تعهد اداره کل راهداری استان به بازگشایی بزرگراه خرم‌آباد - دورود خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ گودرز امیری عصر پنج‌شنبه در جلسه شورای فنی استان گفت: پروژه بازسازی و احداث پل‌های طاق عباسعلی از توابع شهرستان پلدختر بایستی ظرف مدت دو هفته تعیین تکلیف شود در غیر اینصورت طبق موافقت اعضای شورا و مقررات پیمان با پیمانکار برخورد و ماده ۴۶ اعمال شود.

وی ادامه داد: پل منطقه دوآب الشتر از دیگر طرح‌های عنوان شده در جلسه امروز بود که به پیمانکار مهلت دو ماهه جهت تکمیل طرح داده و مقرر شد اداره کل راهداری تا انتخاب پیمانکار و تمهید مقدمات ایجاد حفاظ و ایمنی دائمی پل و راه مذکور نسبت به نصب گاردریل یا حفاظ مناسب در قسمت پرتگاه پل به صورت موقت اقدام و روکش آسفالت مسیر را طی سه ماه آینده به اتمام برساند.

وی تصریح کرد: اداره کل راهداری استان متعهد شد تا پایان خرداد ماه طبق برنامه زمانبندی شده مراحل تکمیل و افتتاح پل ریگ سفید که در سیل فروردین تخریب شده و همچنین بازگشایی بزرگراه خرم‌آباد - دورود را به انجام رساند.

معاون استاندار تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی مجاز به انعقاد قرارداد با آزمایشگاه مکانیک خاک بخش خصوصی که مجوز قانونی و تجهیزات و استانداردهای لازم را ندارند نمی‌باشند و قرار شد کمیته نظارت شورای فنی با هماهنگی کمیته فنی شورای استاندارد، راه و شهرسازی، سازمان برنامه و بودجه و نظام مهندسی آزمایشگاه‌های موجود را مورد بازدید و بررسی قرار داده و نتایج جهت اتخاذ تصمیم به شورای فنی ارسال شود.

امیری خاطر نشان کرد: به منظور بهره گیری از توان آزمایشگاه‌های مکانیک خاک استاندارد، لیست آزمایشگاه‌های دارای مجوز و تجهیزات و استاندارد لازم به دستگاه‌های اجرایی جهت عقد قرارداد ارسال شود .

مهندس امیری در پایان اظهار کرد: برگزاری مناقصات دستگاه‌های اجرایی بر مبنای فهرست بهای سال ۹۹ باید انجام شود مگر در مواردی که مبنای محاسبات، برآورد و اسناد مناقصه توسط مشاور بر اساس فهرست ۹۸ صورت گرفته و مراحل قبلی مناقصه نیز انجام شده است و تغییر آن غیر ممکن یا موجب اتلاف وقت و صرف هزینه می‌شود./

پایان پیام

 

 

برچسب‌ها: 
استانداری لرستان - گودرز امیری

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم