تخصیص اعتبار کرونایی برای تهیه بسته‌های حمایتی

کد خبر: 
۷۹۱
به همت بهزیستی لرستان صورت گرفت؛

تخصیص اعتبار کرونایی برای تهیه بسته‌های حمایتی

مدیرکل بهزیستی لرستان دکتر کرم یاری

مدیرکل بهزیستی لرستان از تخصیص مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان برای تهیه بسته‌های حمایتی با هدف پیشگیری از بروز کرونا به افراد نیازمند در محلات حاشیه‌ای، خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، «کرم یاری» ظهر امروز یکشنبه در دیدار با «مرتضی کشکولی»، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با بیان اینکه فعالیت بهزیستی با دیگر ادارات متفاوت است، افزود: جامعه هدف بهزیستی گستردگی زیادی دارد. از مهدهای کودک تا سرای سالمندان که خدمات بهزیستی از قبل از تولد تا زمان سالمندی به جامعه هدف ارائه می‌شود.

وی افزود: فعالیت‌های بهزیستی و تنوع کار در این سازمان متغیر و دارای تنوع فعالیتی زیادی است. ۱۶۲ فعالیت اصلی و زیرمجموعه‌ای برای سازمان در نظر گرفته شده است.

«محب»؛ ارائه خدمات روانشناختی به نیازمندان

این مقام مسئول گفت: اجرای طرح «محب» در بحران‌ها و استفاده از ظرفیت روانشناس‌ها و افراد خارج از سازمان در خدمات دادن به افرادی که نیازمند کمک‌های روانشناختی هستند اقدامی موثر بر غلبه بر ترس و استرس است.

یاری خاطر نشان ساخت: تیم‌های داوطلب معرفی شده از طرف بهزیستی، وظیفه شناسایی افراد دارای اضطراب و ارجاع به روانشناسان و مشاوران را دارند.

وی با اشاره به توزیع بسته‌های حمایتی (بهداشتی و غذایی) در بین محله‌ها توسط پایگاه‌های سلامت اجتماعی و پیشگیری اجتماع محور اعتیاد افزود: مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان برای تهیه بسته‌های حمایتی با هدف پیشگیری از بروز کرونا به افراد نیازمند در محلات حاشیه‌ای تخصیص داده شد که بخش اول آن در تعطیلات نوروزی و بخش‌های دیگر در هفته جاری توسط تسهیل‌گران بهزیستی توزیع شد.

الهام انوری / زرک

 

 

 

برچسب‌ها: 
اداره کل بهزیستی لرستان - دکتر کرم یاری - ویروس کرونا - طرح محب

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم