بهره‌مندی ۱۷۰۰ خانواده زندانی نیازمند لرستان از کمک‌های مومنانه

کد خبر: 
۹۱۳
مدیرکل زندان‌های لرستان خبر داد:

بهره‌مندی ۱۷۰۰ خانواده زندانی نیازمند لرستان از کمک‌های مومنانه

مدیرکل زندان‌های لرستان از اختصاص چهارمیلیارد و هشتصد میلیون ریال به خانواده‌های زندانیان نیازمند لرستانی خبر داد و گفت: ۱۷۰۰خانواده زندانی از کمک‌های مومنانه بهره مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار زرک؛ عبدالمجید کشوری، که در نشست ستاد هماهنگی استانی زندان‌های لرستان سخن می‌گفت، اظهار داشت: در اقدامی مبارک از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص حمایت از اقشار ضعیف جامعه، اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و هشتصد میلیون ریال به خانواده‌های زندانیان نیازمند استان اختصاص یافت.

وی، اظهار داشت: این اعتبار که در قالب کارت‌های بانکی دومیلیون ریالی طراحی شده، تا ماه مبارک رمضان بصورت حضوری به خانواده‌های زندانیان نیازمند تقدیم خواهد شد.

عضو شورای قضایی استان خاطرنشان کرد: عزم جدی مسئولان عالی قضایی و سازمان زندان‌ها در اجرای اوامر مقام معظم رهبری مبنی بر اقدام فوری به منظور بهبود وضعیت معیشتی خانواده‌های زندانیان نیازمند، نشان از رویکرد اسلامی و انسانی و توجه به جایگاه ویژه افراد در نزد نظام اسلامی ما دارد.

کشوری اضافه کرد: تکریم زندانیان و نگاه سرشار از رأفت اسلامی به خانواده او، اهمیت و جایگاه مقوله حقوق شهروندی و کرامت همه اقشار مختلف جامعه را در نزد مسئولان کشور بیان می‌کند.

وی، با بیان اینکه بیش از یک‌هزار و هفتصد خانواده زندانی نیازمند، مشمول این طرح می‌شوند بیان داشت: در راستای لبیک به اوامر مقام معظم رهبری در خصوص حمایت معیشتی ازخانواده‌های زندانیان نیازمند، گروه‌هایی متشکل از این مدیریت، معاونان، مسئولان ستادی، مددکاران و جمعی از دیگر همکاران با حضور در منازل خانواده‌های زندانیان نیازمند استان، ضمن تکریم ایشان؛ نسبت به اهدا و ابلاغ این کمک‌های مؤمنانه اقدام خواهند کرد.

 

برچسب‌ها: 
اداره کل زندانهای لرستان - عبدالمجید کشوری

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم