ایجاد پویش «همت جوانانه، کمک مومنانه» در فضای مجازی

کد خبر: 
۹۱۲
مدیرکل ورزش وجوانان لرستان خواستار شد:

ایجاد پویش «همت جوانانه، کمک مومنانه» در فضای مجازی

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان، ایجاد پویش «همت جوانانه، کمک مومنانه» در فضای مجازی توسط مجمع جوانان را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سید علی کریمی در نشست قرارگاه رزمایش بزرگ «همت جوانانه، کمک مومنانه»، اظهار داشت: باتوجه با بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بربه کارگیری توانایی همه دستگاه‌های اجرایی در مبارزه با «کرونا» این رزمایش یک اقدام جهادی در این راستا بوده و در این خصوص نیز سهمی هم‌ برای دستگاه ورزش وجوانان در نظرگرفته شده است.

وی، با اشاره به برنامه‌های مدنظر این رزمایش در لرستان، افزود: به ۵هزار خانوار در لرستان بسته‌های حمایتی اهدا می‌شود که البته سهم این تعداد خانوار تعیین شده یک ظرفیت است ولی باید تلاش کرد تا در این رزمایش۱۰ هزار خانوار و حتی بیشتر از این رقم را هم پوشش داد.

رزمایش «همت جوانانه، کمک مومنانه» در چند حوزه انجام می‌شود

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان، بابیان اینکه این رزمایش در چند حوزه انجام می‌شود، تصریح کرد: محوریت این رزمایش با سازمان‌های مردم نهاد جوانان و اموراتی است که توسط معاونت جوانان انجام می‌گیرد.

کریمی، با تاکید بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها در این رزمایش، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت همه حوزه‌‌ها مانند حوزه ورزش، خیرین و فعالیت‌های بسیج ورزشکاران استفاده شود.

وی، با بیان اینکه مجمع جوانان در بحث رزمایش از ظرفیت‌های ورزشی نیز استفاده کند و ورزشکاران را هم درکنار خود داشته باشد، تاکیدکرد: هیئت‌های استانی، خود ظرفیت هستند و لازم است که امورات ورزشی در این زمینه هم در قالب جوانان انجام بگیرد.

پیگیری‌های جوانان لرستانی در مبارزه با کرونا جای تقدیردارد

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، بابیان اینکه طی مدت دو ماهه شیوع کرونا اقدامات خوبی در جهت مبارزه با این ویروس درسطح استان صورت گرفت، یادآورشد: پیگیری‌های خوبی توسط جوانان لرستانی در این ‌زمینه انجام گرفت که جای تقدیردارد.

کریمی، با اشاره به بحث سازماندهی کردن اقدامات جوانان مبنی بر شعار «همت جوانانه وکمک مومنانه» توسط رهبرمعظم انقلاب بر لزوم استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت جوانان در مبارزه با شیوع کروناویروس تاکیدکرد وگفت: جوانان در همه رویدادها و چالش‌ها پای کار بوده و با حضور فعال خود همیشه کمک‌های قابل توجهی درحل مشکلات داشته‌اند و الان نیز در این شرایط بحران کرونا به طورفعال پای کار هستند.

وی، بیان کرد: سمن‌های حوزه جوانان استان باید با برنامه‌ریزی خود فعالیت‌هایشان را در خصوص مبارزه با کرونا سازماندهی کنند.

اقدامات مجمع جوانان لرستان گزارش شود

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، با اشاره به ظرفیت‌های خوب سمن‌های حوزه جوانان، ادامه داد: چند ظرفیت در سازمان‌های مردم نهاد وجود دارد که سمن‌ها باید به آن توجه بیشتری داشته و به این سمت وسو حرکت کنند.

کریمی، با اشاره به اقدامات مجمع جوانان استان در بحث مبارزه با ویروس کرونا، ‌عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌های این مجمع باید به گونه‌ای باشد تا اقدامات ۲۸ سمن استان براساس پروتکل تعریف شده برای سایر سمن‌های استان الگو شود.

وی، بابیان اینکه مصوبات جلسات رزمایش به مجمع اطلاع داده می‌شود، گفت: لازم است هرهفته اقدامات مجمع گزارش داده شود .

بخش اعظم کمک‌ها سهم جوانان است

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان، بابیان اینکه بخش اعظم کمک‌ها سهم جوانان است بر لزوم استفاده از ظرفیت خانه‌های جوان برای محل فعالیت‌های رزمایش در شهرستان‌هایی که خانه‌های جوان دارند تاکید کرد و یادآورشد: همچنین در این راستا آمادگی لازم برای استفاده از ظرفیت سالن‌های ورزشی به عنوان محلی برای جمع‌آوری اقلام مورد نیازبحث رزمایش را داریم.

کریمی بر لزوم‌استفاده از جوانان و اعضای مجمع درجلسات رزمایش تاکیدکرد و افزود: برای توسعه فعالیت این‌رزمایش ایجاد یک پویش با محتوای این‌رزمایش در فضای مجازی توسط مجمع درجهت تبلیغ واطلاع رسانی لازم است و این پویش کمک خوبی برای به کارگیری افراد بیشتر و تاثیر قوی‌تر رزمایش درمبارزه باکرونا خواهدکرد.

وی، بر لزوم توسعه سمن‌های حوزه جوانان در استان و استفاده از ظریفت آنها در مبارزه با شیوع کرونا تاکیدکرد و گفت: البته شرایطی که این ویروس ایجادکرد بر پیشبرد برنامه‌های مدنظرما برای سال جدید درجهت توسعه فعالیت‌های جوانان تاثیرگذاربوده ولی انتظارداریم مجمع همچنان با وحدت رویه و ارائه ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه فعالیت‌های شایسته خود را ادامه داده و ما نیزحمایت‌های خود را درکمک به مجمع به کارخواهیم گرفت.

 

برچسب‌ها: 
اداره کل ورزش و جوانان لرستان - سید علی کریمی - رزمایش - پویش - همت جوانانه کمک مومنانه

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم