ارتش، در حوادث گوناگون کنار مردم بوده است

کد خبر: 
۸۵۸
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

ارتش، در حوادث گوناگون کنار مردم بوده است

حجت الاسلام والمسلمين سيد احمدرضا شاهرخي در ديدار با ارتش

نماینده ولی فقیه در لرستان با قدردانی از خدمات ارتش لرستان در مبارزه با کرونا گفت: کارنامه ارتش جمهوری اسلامی ایران یک کارنامه پر افتخار است و در حوادث گوناگون کنار مردم بوده است.

به گزارش خبرنگار زرک، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با جمعی از فرماندهان و مسئولان لشگر ۸۴ خرم‌آباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران، شهید سپهبد قرنی، شهید صیاد شیرازی و سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی اظهارداشت: کارنامه ارتش جمهوری اسلامی ایران یک کارنامه پر افتخار است و صحبت کردن درباره آن نیازمند جلسات متعدد است ولی در یک جمله می‌توان گفت تاریخ و ملت ایران هیچگاه فداکاری‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران را فراموش نخواهد کرد.

وی افزود: ارتش به عنوان حافظ تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران از دیرباز در طول ۴۱ سال از انقلاب اسلامی تاکنون همواره آمادگی خود را در مقابله با دشمنان و متجاوزان و در مقابل دفاع از کشور همواره با تمام وجود تلاش کرده که نقش ارتش و فداکاری‌های آن در هشت سال جنگ تحمیلی این را برای همگان اثبات خواهد کرد و این یک افتخار بزرگی برای مردم ایران اسلامی است.

ارتش، خدمات رسانی‌های ارزشمندی را ارائه کرده است

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: ارتش علاوه بر آمادگی و حضور در مقابل دشمنان همواره و هر وقت که نیاز بوده در کنار مردم بوده و حقیقتاً خدمات رسانی‌های ارزشمندی را ارائه کرده است و هنوز فداکاری‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران را در سیل لرستان به خاطر داریم که این فداکاری‌ها برگ دیگری از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی است که در حوادث گوناگون در کنار مردم خود حضور دارند.

وی تصریح کرد: امروز نیز با شیوع  ویروس منحوس کرونا در کشور، ارتش از روز اول با تمام قدرت در حال خدمات رسانی‌های مختلفی است که ما از زحمات تمامی کارکنان ارتش قدردانی می‌کنیم و برای تک تک کارکنان ارتش و آرزوی توفیق و سربلندی داریم و امیدواریم که روزبه‌روز شاهد اقتدار و قدرت ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف ایران اسلامی باشیم.

۲۹ فروردين يادآور بصيرت معنوي امام خميني(ره) است

امیر سرتیپ دوم مراد خوش‌کنار، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای والامقام به ویژه شهدای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: روز بیست و نهم فروردین علاوه بر اینکه برای ما ارتشیان یک روز بسیار ارزشمند است، یادآور بصیرت معنوی و پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) است که در روزهای اول انقلاب با حمایت‌های خود از ارتش سبب شدند که توطئه‌های دشمنان خارجی و داخلی خنثی شود.

 وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نیروی ارزشی و مردمی همواره برای حفاظت از مرزهای جغرافیایی و مردم یاری خدمتگزار بی ادعای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهد بود.

 

برچسب‌ها: 
قرارگاه لشكر ۸۴ خرم آباد - مراد خوش كنار - نماينده ولي فقيه در لرستان - حجت الاسلام شاهرخی - روز ارتش - ۲۹ فروردين

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم