اجرا نشدن مصوبات جلوگیری از شیوع کرونا در پلدختر

کد خبر: 
۱۱۶۲
رییس مرکز بهداشت پلدختر انتقاد کرد:

اجرا نشدن مصوبات جلوگیری از شیوع کرونا در پلدختر

سید عباس میرهاشمی رییس مرکز بهداشت پلدختر

رییس مرکز بهداشت پلدختر از اجرا نشدن مصوبات جلوگیری از شیوع کرونا در این شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سید عباس میرهاشمی روز جمعه در سخنانی اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا مجموعه بهداشت و درمان پلدختر برای تحویل یک مکان جهت بستری بیماران کرونایی در حال رایزنی است، اما هنوز با وجود اینکه تعهد ضدعفونی آن نیز داده شده، به نتیجه نرسیده‌ایم و ادارات پای کار نیست.

وی افزود: تاکنون در جلسه‌های مختلف مصوباتی مبنی بر جلوگیری از شیوع کرونا در این شهرستان در دستور کار قرار گرفته که هیچکدام اجرا نشده است.

لزوم تعیین نقاهتگاه برای بستری کردن بیماران کرونایی پلدختر

رییس مرکز بهداشت پلدختر بر لزوم تعیین نقاهتگاه برای بستری کردن مبتلایان به ویروس کرونا در پلدختر تاکید کرد و گفت: متأسفانه برگزاری مراسم‌های ترحیم از سر گرفته شده که باید این موضوع کنترل شود و نیروی انتظامی و دادگستری باید نسبت به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ورود پیدا کنند.

میرهاشمی با بیان اینکه گرمای هوا هیچ تأثیری در کاهش شیوع کرونا ندارد، یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود پلدختر در شیوع کرونا به سمت بحران برود و مردم نباید بی تفاوت باشند و چنانچه همکاری تمام ادارات شهرستان نباشد بهداشت و درمان به تنهایی از پس این مشکل بر نمی‌آید.

وی گفت: در یک روز هفت نفر در پلدختر به ویروس کرونا مبتلا شدند که سه نفر از آنها مربوط به یک خانواده در روستاهای بخش معمولان بود که مشخص شد مهمان تهرانی این خانواده ناقل بوده و باعث ابتلای آنها به این ویروس شده است.

میرهاشمی افزود: باید شلوغی خیابان امام خمینی (ره) به عنوان قلب شهر پلدختر و همچنین از افزایش شیوع کرونا در روستاهای بخش معمولان کنترل شوند./

پایان پیام

 

 

برچسب‌ها: 
مرکز بهداشت پلدختر - ویروس کرونا - سید عباس میرهاشمی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم