ابتلای قطعی یک نفر به کووید۱۹ در الیگودرز/ از اطلاع‌رسانی منع شده‌ایم

کد خبر: 
۴۰۸
بی‌توجهی الیگودرزی‌ها کار دست‌شان داد؛

ابتلای قطعی یک نفر به کووید۱۹ در الیگودرز/ از اطلاع‌رسانی منع شده‌ایم

فرماندار الیگودرز از ابتلای قطعی یک نفر به کووید۱۹ در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار زرک، حمید کشکولی امروز پنج‌شنبه با ابراز تأسف گفت: بارها از شهروندان الیگودرزی خواسته شد برای ایمن ماندن از کرونا ویروس در خانه بمانند؛ اما آنها به این توصیه توجه نکردند و این ویروس جهان‌گیر را جدی نگرفتند.
وی اعلام کرد: از تعداد افراد مشکوک بستری شده در بیمارستان شهید ولیان تست کرونا گرفته شد که متأسفانه جواب آزمایش یک نفر از آنها نشان از ابتلای قطعی به کووید۱۹ دارد.

ممنوعیت مصاحبه کرونایی فرماندار
گفتنی است این خبر در تارنمای فرمانداری الیگودرز بارگذاری شده بود که خبرنگار زرک برای دانستن پاره‌ای جزئیات با فرماندار این شهرستان تماس گرفت در نهایت بعد از اتمام بوق انتظار‌ با صدای اپراتور همراه اول که «مشترک مورد نظر قادر به پاسخگویی نمی‌باشد، لطفاً بعداً شماره گیری فرمایید» مواجه شد.
او در ادامه با دفتر فرماندار الیگودرز تماس گرفت که رییس دفتر بعد از مشورت با فرماندار از خبرنگار زرک پرسید: «مصاحبه در مورد کروناست؟» و وقتی پاسخ مثبت خبرنگار را شنید، گفت: «در این خصوص ممنوعیت مصاحبه داریم و فقط در همین حد مجاز به اطلاع رسانی هستیم.» رییس دفتر فرماندار در پاسخ به پرسش خبرنگار زرک درباره‌ی تعداد افراد مشکوک و سن، جنس فرد مبتلا و اینکه او بیماری زمینه‌ای دارد یا خیر؟ بیان داشت: «ما نمی‌توانیم این اطلاعات را رسانه‌ای کنیم».

 

برچسب‌ها: 
فرمانداری شهرستان الیگودرز - حمید کشکولی - کرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم