آمار کرونا در دلفان وحشتناک است / باید تعداد نقاهتگاه‌ها بیشتر شود

کد خبر: 
۱۲۵۴
امام جمعه نورآباد:

آمار کرونا در دلفان وحشتناک است / باید تعداد نقاهتگاه‌ها بیشتر شود

علی اکبر جمیاری امام جمعه نورآباد

امام جمعه نورآباد با بیان اینکه آمار کرونا در دلفان وحشتناک است، تاکید کرد: باید تعداد نقاهتگاه‌های این شهرستان بیشتر شود.

حجت‌الاسلام علی کبر جمیاری در حاشیه ضد عفونی از مناطق محروم شهر نورآباد در گفتگو با خبرنگار زرک اظهار داشت: آمار کرونا در دلفان نگران کننده است که با توجه به آمار صعودی کرونا در این شهرستان نیازمند توجه جدی مسئولان استانی واقع است.

وی، با قدردانی از زحمات فرماندار دلفان، خطاب به استاندار لرستان گفت: شهرستان دلفان نیازمند کمک و یاری است اینجا وضعیت مطلوب نیست.

امام جمعه نورآباد اضافه کرد: نیروی بسیج و جهادی شبانه روز در حال ضدعفونی و کمک به محرومان هستند که الان نیاز به کمک ارتش و سپاه هست که کل شهر را ضدعفونی کنند.

حجت‌الاسلام جمیاری با طرح این پرسش که استاندار، رییس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان و اعضای ستاد مقابله با بیماری کرونا برای کنترل این ویروس در دلفان چه وظیفه‌ای دارند؟ گفت: آمار کرونا در دلفان وحشتناک است و باید تعداد نقاهتگاه‌های این شهرستان بیشتر شود.

او با تاکید بر اینکه مسئولان استانی در رویکرد خود نسبت به کرونا در دلفان باید تجدیدنظر کنند، تصریح کرد: هنوز بسیاری از خانواده‌ها در تب کرونا می‌سوزند که نیازمند کمک و یاری هستند./

امین معظمی گودرزی

 

 

برچسب‌ها: 
امام جمعه نورآباد - علی اکبر جمیاری - ویروس کرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم