«سلسله» از وضعیت بحرانی خارج شد / توصیه ویژه فرماندار به جوانان

کد خبر: 
۸۰۵
خبر خوش کرونایی شریف خسروی در گفت و گو با زرک؛

«سلسله» از وضعیت بحرانی خارج شد / توصیه ویژه فرماندار به جوانان

شریف خسروی فرماندار سلسله

فرماندار سلسله از خارج شدن این شهرستان از وضعیت بحرانی در حوزه بیماری کرونا خبر داد و گفت: رفع محدودیت‌ها سبب نشود ما با موج دوم بیماری مواجه شویم.

شریف خسروی با اعلام این خبر به «زرک»، گفت: خدا را شکر با همکاری و همراهی همه دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی سطح شهرستان، توانستیم شرایطی ایجاد کنیم تا «سلسله» از وضعیت بحرانی در حوزه بیماری کرونا خارج شود و در حال حاضر شرایط مناسبی دارد.

وی با تأکید بر اینکه این خبر به معنی کنترل کامل و تمام شده ویروس منحوس نیست، تصریح کرد: ادامه این وضعیت در گرو رفتار فرهنگی همه مردم عزیز و فرهیخته سلسله است.

روزهای سختی بر «سلسه» گذشت

فرماندار سلسه گفت: با این بیماری، عزیزانمان را از دست دادیم. افراد بزرگواری روزها بر روی تخت بیمارستان یا منزل خود تحت مراقبت قرار گرفتند و روزهای سختی بر ما گذشت.

خسروی ادامه داد: اکنون که محدودیت‌ها برطرف شده و کسب و کارها در حال رونق گرفتن است از مردم انتظار داریم این موارد سبب نشود ما با موج دوم بیماری مواجه شویم.

وی خطاب به مردم شریف سلسله گفت: انتظار ما این است که تمام مسائل بهداشتی را رعایت کنید؛ چراکه کماکان اصرار داریم از حضور در اجتماع و مکان‌هایی که فکر می‌کنید مسئله ایجاد می‌شود، خودداری کنید.

توصیه فرماندار به جوانان سلسله

فرماندار سلسله در ادامه از توصیه‌ی ویژه به جوانان شهرستان سخن به میان آورد و خطاب به آنها گفت: بزرگترین سرمایه‌ی ما، پدر و مادر و بزرگترهای ما هستند، آنها بیش از هر کسی در معرض آسیب هستند و هرگونه رفتار مخاطره آمیز توسط شما می‌تواند این سرمایه را از دست ما بگیرد.

خسروی اذعان داشت: خدا شاهد است وقتی آمار اعلامی شبکه بهداشت سلسله مبنی بر تعداد فوتی‌ها و افزایش ابتلا به کرونا در شهرستان را گزارش می‌دادم سخت‌ترین روزهای عمرم را تجربه کردم؛ چرا که همین اعلام آمارها سبب رنجش عظیم در دل و ذهنمان شد.

وی با تألم فراوان اضافه کرد: به طور قطع کسانی که بستگان خود را بر اثر عوارض ناشی از ابتلا به «کووید۱۹» از دست داده‌اند بیشتر ناراحت شده و در معرض آسیب‌های روحی بوده‌اند.

لزوم رعایت مسائل بهداشتی برای جلوگیری از مصیبت  

فرماندار سلسله تأکید کرد: برای اینکه جلوی این مصیبت را بگیریم و چهره فرهنگی شهرمان همچنان در سطح کشور و استان لرستان بدرخشد لازم است همه، مسائل بهداشتی را رعایت کنیم.

خسروی بار دیگر خطاب به مردم سلسله گفت: از همراهی‌تان سپاسگزاریم. امیدواریم خداوند توفیقی دهد بتوانیم با خدمتگزاری بیشتر و همراهی شهروندان در حد شایستگی‌ها‌ی مردم شهرستان خدمات ارائه دهیم.

وی سخنان خود را با یک توصیه به پایان رساند و خاطرنشان کرد: باز هم تکرار می‌کنم تا جایی که امکان دارد تمام موارد بهداشتی را رعایت نموده و از حضور در جمع خودداری کنید.

تهیه و تدوین فیلم: سعید حسنوند / زرک

برگردان متن گفت‌وگو از زبان لکی به فارسی: فرید نظری / زرک

 

برچسب‌ها: 
فرمانداری سلسله - شریف خسروی - توصیه - ویروس کرونا - زبان لکی - پیام - فیلم - کووید۱۹

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم