آبان ۱۳۹۸

فردا؛

ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه شماره ۴ خود، جزئیات ثبت‌نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، ثبت‌نام داوطلبان از فردا یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸ آغاز خاهد شد و تا روز شنبه ۱۶ آذر سال‌جاری ادامه خواهد داشت. مدت زمان ثبت‌نام در هر روز از ساعت ۸صبح تا ۱۸ عصر به مدت ۱۰ ساعت است.

متن کامل اطلاعیه شماره ۴ ستاد...

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان:

خرم‌آباد ـ زرک ـ مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان گفت: اگر با اصلاح قیمت بنزین، مصرف سوخت سی ان جی در استان به ۳برابر هم افزایش یابد، توان پاسخگویی به آن را داریم و جای نگرانی نیست.

به گزارش خبرنگار زرک، «پیمان بهرامی» صبح امروز شنبه که در جمع خبرنگاران لرستان سخن می‌گفت، اعلام کرد: ظرفیت عرضه سوخت در جایگاه‌های گاز سی ان جی استان یک میلیون و ۲۵۰ هزار متر مکعب است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خبر داد:

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از اجرای گشت مشترک به منظور بازدید از تأسیسات گردشگری، واحدهای پذیرایی و اقامتی در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، «سید امین قاسمی» که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، با اعلام این خبر افزود: بر اساس مصوبات ستاد خدمات سفر لرستان، عملیات گشت مشترک اعضای این ستاد با هدف بررسی وضعیت مراکز اقامتی ـ تفریحی بین راهی در محورهای مواصلاتی سطح استان با ...

طی مراسمی؛

خرم‌آبادـ زرک ـ ستاد انتخابات لرستان امروز چهارشنبه در محل استانداری لرستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، امروز چهارشنبه در مراسمی ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی در محل استانداری لرستان افتتاح شد.

این مراسم با حضور استاندار لرستان، معاون سیاسی امنیتی استانداری و اعضای ستاد انتخابات استان برگزار شد.

طی مراسمی؛

اسامی پنج برگزیده پایانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه دو کشور در کانون پرورش فکری استان لرستان اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، در مراسم پایانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه دو کشور که عصر روز دوشنبه ۴ آذرماه ۱۳۹۸ در سالن اجتماعات اداره کل کانون لرستان در شهر خرم‌آباد برگزار شد، پنج برگزیده راه‌یافته به بخش ملی این جشنواره مشخص شدند...

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی لرستان در گفت‌وگوبا زرک خبر داد:

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی لرستان از رشد ۱۰۰ درصدی توزیع کود شیمیایی بین کشاورزان استان خبر داد.

«علی خادمی» در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار زرک، با گرامیداشت هفته بسیج بیان داشت: با تدابیر خوب «رسولی»، مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشور، امسال شاهد افزایش میزان تأمین و تدارک کودهای شیمیایی بودیم.

وی به اهمیت موضوع تغذیه گیاه و مصرف بهینه کود اشاره و ...

مديرکل کانون پرورش فکري لرستان:

خرم‌آباد ـ زرک ـ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، قصه و قصه‌گویی را یکی از سالم‌ترين و موثرترين واسطه‌هاي ارتباطي و تربيتي دانست.

به گزارش خبرنگار زرک، «محمدجواد محمدی»  صبح یکشنبه که در آیین افتتاحیه بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه۲ کشور در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری لرستان سخن می‌گفت، اظهار داشت: طي بيست و دو سال، کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان توانسته...

 

مشاور اجرایی استاندار لرستان خواستار شد:

مشاور اجرایی استاندار لرستان خواستار ایجاد واحد قصه‌گویی در دوره‌ ابتدایی مدارس شد.

به گزارش خبرنگار زرک، «حمید رشیدی» که در آیین افتتاحیه بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه۲ کشور سخن می‌گفت، از قصه‌گویی به عنوان حلقه مفقوده آموزش و آرامش در جامعه نام برد.

وی، تعداد دانش‌آموزان لرستان را بین ۳۵۲ تا ۳۵۳ هزار دانش‌آموز اعلام و اضافه کرد: لرستان را سرزمین...

 

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد خبر داد:

خرم‌آبادـ رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری مرکز لرستان از جان باختن یک زن و مرد به همراه دو فرزندشان بر اثر نشت گاز مونو اکسید کربن در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، «حمید علیرضایی» امروز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: آتش‌نشانان ایستگاه‌های امداد و شماره ۵ پس از اطلاع از یک فقره حادثه گازگرفتگی در محله «پشته حسین‌آباد» خرم‌آباد،  به محل حادثه اعزام و با جسم بی‌جان پدر، مادر و دو فرزند این خانواده در طبقه زیرزمین یک واحد مسکونی مواجه شدند...

 

با حضور قصه‌گویان هفت استان؛

مرحله منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در منطقه‌ دو کشور، طی روزهای سوم و چهارم آذرماه۱۳۹۸ با حضور قصه‌گویان هفت استان لرستان، قم، مرکزی، همدان،کرمانشاه، ایلام و کردستان در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری زرک، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از آمادگی کامل کانون استان برای میزبانی شایسته از این رویداد مهم فرهنگی خبر داد.

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم