واریز ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان به حساب ۱.۵ میلیون خانوار در هفته آینده

کد خبر: 
۴۱۶
اولین بسته حمایتی کرونا؛

واریز ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان به حساب ۱.۵ میلیون خانوار در هفته آینده

رییس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه گفت: حدود یک و نیم میلیون خانوار توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها شناسایی شده اند و در هفته آینده اولین بسته حمایتی در برابر زیان‌های ناشی از کرونا را دریافت خواهند کرد.
به گزارش پایگاه خبری زرک،  رضا عوض‌پور گفت: دولت دو بسته حمایتی برای شاغلان فاقد درآمد ثابت در دستور کار دارد یکی بحث خرید اعتباری به گونه‌ای که کارگران ساختمانی و کارگران فصلی و روزمزد و دستفروشان و رانندگان تاکسی و کارگران رستوران‌ها می‌توانند یک الی دو میلیون تومان خرید اعتباری انجام دهند.
وی افزود: در برآورد اولیه ما حدود سه میلیون خانوار مشمول این طرح شناسایی شده اند و این تسهیلات با کارمزد ۴ درصد می‌باشد و پس از ثبت نام متقاضیان و استحقاق سنجی افراد، به نوبت پرداخت خواهد شد.
رییس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: در مرحله دوم حدود یک و نیم میلیون خانواری که حتی درآمد متغیر هم ندارند توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها شناسایی شده‌اند و در هفته آینده اولین بسته حمایتی را دریافت خواهند کرد.
عوض‌پور گفت: مبالغ دریافتی این افراد برای خانوار یک نفره ۲۰۰ هزار تومان، خانوار دو نفره ۳۰۰ هزار تومان، خانوار سه نفره ۴۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۵۰۰ هزار تومان و خانوار پنج نفره یا بیشتر رقم ۶۰۰ هزار تومان خواهد بود.

 

برچسب‌ها: 
بسته حمایتی کرونا - بسته حمایتی دولت - رضا عوض پور

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم