عدم برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در لرستان

کد خبر: 
۲۸۶
به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس تصویب شد؛

عدم برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان از عدم برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در این استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار زرک، اسد عبدالهی که در جلسه تنظیم بازار لرستان سخن می گفت، اظهار داشت:این جلسه با دستور کار تأمین کالاهای اساسی مردم و موضوع ویروس کرونا برگزار شد.
وی با اشاره به وضعیت خوب موجودی انبارهای لرستان نسبت به سایر استان‌ها اظهار داشت: انبارهای استان از کالاهای اساسی مورد نیاز مردم پر هستند و هیچ گونه مشکلی در تأمین این کالاها وجود نخواهد داشت .
دکتر عبداللهی در بحث ویروس کرونا بیان داشت: در استان ما دو کارخانه تولید الکل در حال فعالیت هستند و یک کارخانه دیگر پس از أخذ مجوز از سازمان صمت و دانشگاه علوم پزشکی فعالیت خود را برای تولید الکل مورد نیاز استان آغاز خواهد کرد .
عبداللهی خاطرنشان کرد: یک کارخانه تولید ماسک در شهرستان بروجرد که سال‌ها تعطیل و از چرخه تولید خارج شده بود نیز مجدداً راه‌اندازی و تولید ماسک را برای تأمین نیاز استان آغاز کرده است .
وی در ادامه افزود:  با توجه به شرایط موجود، مقرر شد امسال نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا در هیچ یک از شهرستان های استان دایر نشود و مایحتاج مردم با قیمت مصوب از طریق تعاونی های کارگری و کارمندی و فروشگاه های زنجیره ای عرضه شود .
معاون استاندار در پایان افزود: در مورد تعطیلی یا ادامه کار تالارها و رستوران‌های سطح استان به تناسب شرایط، تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.

 

 

برچسب‌ها: 
تنظیم بازار - لرستان - کرونا - استانداری لرستان - اسد عبدالهی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم