آلودگی هوا ادارات لرستان را به تعطیلی کشاند

کد خبر: 
۳۰۵
لرستان ناسالم وبسیارخطرناک برای همه گروه‌های سنی؛

آلودگی هوا ادارات لرستان را به تعطیلی کشاند

دبیر کمیته اضطراری آلودگی هوای لرستان گفت: براساس  تصمیم  این کمیته امروز  تمامی دستگاه‌های اداری استان  به جز دستگاه‌های خدمات رسان، امداد و نجات و واحدهای درمانی علوم پزشکی استان تعطیل شد.
به گزارش خبرنگار زرک، مهرداد فتحی بیرانوند در گفت‌وگو با اصحاب رسانه‌ی لرستان اظهار داشت: با توجه به تشکیل هسته گردوغبار بر روی زاگرس و پایداری این شرایط تا غروب امروز و نیز افزایش میزان آلودگی، لرستان در وضعیت بسیار خطرناک قرار گرفت.
وی ادامه داد: در پی ورود ریزگردها به آسمان استان، هم اکنون  میزان آلودگی هوا در خرم‌آباد ۱۶ برابر حد مجاز استاندارد  است.
مدیرکل حفاظت از محیط زیست لرستان افزود: همچنین میزان آلودگی در شهرهای کوهدشت، پلدختر ، رومشکان ۱۶برابر حد مجاز و بروجرد و دورود ۸ برابر حد مجاز استاندارد  و در شرایط  بسیار خطرناک قرار دارد.
وی با تأکید بر اینکه به دنبال افزایش آلایندگی وبراساس شاخص کیفیت هوای استان هم اکنون در وضعیت ناسالم وبسیارخطرناک برای همه گروه‌های سنی قرار گرفت، اعلام کرد:  براساس  تصمیم  کمیته اضطراری آلودگی هوای لرستان امروز  تمامی دستگاه‌های اداری استان  به جز دستگاه‌های خدمات رسان، امداد و نجات و واحدهای درمانی علوم پزشکی استان تعطیل شد.
گفتنی است از ابتدای امسال تاکنون ۵ روز هوای لرستان آلوده بوده است.

 

 

برچسب‌ها: 
آلودگی هوا - خرم آباد - لرستان - محیط زیست لرستان - تعطیلی ادارات

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم