یک واحد نانوایی اهدایی خیران در خرم‌آباد افتتاح شد

کد خبر: 
۱۱۹۸
با حضور نماينده ولي فقيه در لرستان؛

یک واحد نانوایی اهدایی خیران در خرم‌آباد افتتاح شد

یک واحد نانوایی اهدایی خیران در خرم‌آباد افتتاح شد

دراجرای طرح کمک مومنانه با تلاش کمیته امداد امام خمینی لرستان، صدها بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع و یک واحد نانوایی اهدایی خیران در خرم‌آباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی لرستان امروز دوشنبه در حاشیه این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، گفت: از امروز کار پخت نان لواش را به صورت رایگان داریم و بصورت روزانه ۴ هزار قرص نان پخت و بین روزه‌داران و نیازمندان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امام دوم شیعیان، امام حسن مجتبی علیه السلام اسوه‌ی کرامت و بخشش می باشد لذا در این روز فرخنده تمام تلاش کمیته امداد این بود که درحد توان نیازمندان و فقرا را میهمان سفره‌ی کریم اهل بیت سازد.
مدیرکل کمیته امداد لرستان افزود: در این روز ۴هزار بسته غذای گرم و ۱۵۰۰ بسته غذای خشک بین نیازمندان و فقرا توزیع شد.

محمدی فارسانی با بیان اینکه در قالب طرح ملی اطعام مهدوی، از ابتدای ماه مبارک رمضان تا روز پانزدهم این ماه، ۷۲ هزار بسته غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع شده است، تصریح کرد: برنامه‌ی بعدی ما توزیع ۶۲۰۰ بسته مواد غذایی بین مددجویان و نیازمندان به نیابت از ۶۲۰۰ شهید لرستان خواهد بود که با مشارکت آستان قدس رضوی تهیه شده است.

وی اعلام کرد: کمیته امداد دراجرای رزمایش همدلی برای ایران همدل( اطعام مهدوی) فقط با مراکز نیکوکاری همکاری دارد و مردم می توانند برای سهیم شدن در این امر خداپسندانه با وارد کردن  کد دستوری#۱*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۵۶۴ یاری‌رسان نیازمندان باشند./

پايان پيام

 

برچسب‌ها: 
كميته امداد لرستان - جاسم محمدي فارساني - نانوايي

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم