افتتاح مجتمع الغدیر بروجرد تا پایان سال

کد خبر: 
۶۷۱۷
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای لرستان خبر داد؛

افتتاح مجتمع الغدیر بروجرد تا پایان سال

افتتاح مجتمع الغدیر بروجرد تا پایان سال

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان از افتتاح مجتمع الغدیر بروجرد تا پایان سال‌جاری خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری زرک، «علی پاشایی» صبح امروز، از روند پیشرفت فیزیکی طرح‌های عمرانی در حال ساخت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان در شهرستان‌های بروجرد و دورود بازدید کرد.
    
وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی مجتمع الغدیر بروجرد گفت: این پروژه طی ۱۴ سال گذشته تنها ۷۵ درصد پیشرفت داشته و در سفر ریاست محترم جمهوری ۲/۵ میلیارد تومان برای تکمیل آن تخصیص یافته است؛ اما همچنان تا تکمیل نهایی نیازمند تامین اعتبار هستیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای لرستان، تکمیل این مجتمع را در مسیر توسعه و ارتقای آموزش‌های مهارتی در بروجرد از ضروریات دانست و افزود: با پیگیری‌ها و رایزنی‌های اخیر با مدیر ارشد استان و اخذ دستورات مکتوب جهت تخیصص اعتبار مورد نیاز پروژه، انتظار می‌رود با مساعدت استاندار، تسریع در روند بهره‌برداری از مجتمع الغدیر و افتتاح آن تا پایان سال جاری را شاهد باشیم.

توجه دولت به مجتمع الغدیر بروجرد 

«سیف پور» ذیحساب اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان نیز در حاشیه این بازدید با تشریح روند تکمیل این مجتمع گفت: خوشبختانه مجتمع الغدیر بروجرد جز طرح‌هایی است که مورد توجه دولت قرار گرفته و سعی مجموعه مدیریتی استان بر آن است که در سفر دوم رئیس محترم جمهور به استان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به سایر پروژه‌های در حال ساخت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تاکید کرد: تکمیل مرکز خواهران شهرستان ازنا و تعمیرات ساختمان بخش چالانچولان شهرستان دورود از دیگر طرح‌هایی است که نیازمند نگاه حمایتی دولت است.

پایان پیام /

 

برچسب‌ها: 
اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان - علی پاشایی - بروجرد - پروژه عمرانی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم