کدام دستگاه برتر؟!

کدام دستگاه برتر؟!

کدام دستگاه برتر؟!

هر ساله با گذر از هفته دولت و نزدیک شدن به پایان شهریور، زمزمه‌های جشنواره شهید رجایی و تجلیل از دستگاههای اجرایی برتر به گوش می‌رسد.

جشنواره‌ای که در واقع باید برای تجلیل از خدمات ویژه دستگاههای اجرایی باشد اما در خروجی آن، از همه دستگاههای اجرایی استان به هر عنوان و بهانه‌ای تجلیل می‌شود.

به نگاهی به وضعیت کنونی استان در زمینه اشتغال و تورم و رشد فلاکت در سالهای اخیر، به این نتیجه می‌رسیم که عملاً اغلب دستگاههای اجرایی استان در زمینه های مختلف، موفقیت چشمگیری را به‌دست نیاورده‌اند.

بالا رفتن نرخ تورم لرستان نسبت به کشور، قرار گرفتن در صدر جدول فلاکت و بیکاری بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، تعطیلی و رکود بسیاری از واحد‌های تولیدی استان، کاهش نقدینگی بانک‌ها و تراز منفی آنها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی _ مسکن _ ازدواج و ... همه و همه نشان دهنده رکود در لرستان است.

حالا در خبرها آمده است که استاندار لرستان از تجلیل دستگاههای برتر اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی خبر داده است.

با توجه به همه ترازهای منفی یاد شده در بالا، امیدواریم مدیریت ارشد استان، جشنواره شهید رجایی را در شأن آن شهیدعزیز و متناسب با معیارهای آن خادم ملت برگزار کند و یا لااقل در بسیاری از حوزه‌ها هیچ دستگاهی را شایسته تقدیر نداند.

با مروری بر زندگی شهید رجایی و عمر کوتاه مدیریتی ایشان در کسوت ریاست جمهوری، نکته‌های قابل تاملی را می‌توان به مدیران دستگاههای اجرایی استان یاد داد.

پایان پیام/

 

نویسنده: 
وحید آریافر / بهار لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم