گردشگر ۳۴ ساله بروجردی در رودخانه «گهر» غرق شد

کد خبر: 
۱۵۱۱
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان:

گردشگر ۳۴ ساله بروجردی در رودخانه «گهر» غرق شد

گردشگر ۳۴ ساله بروجردی در رودخانه «گهر» غرق شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان، گفت: گردشگر ۳۴ ساله بروجردی در امواج خروشان رودخانه «گهر» غرق شد.

به گزارش خبرنگار زرک، صارم رضایی امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: گردشگر ۳۴ ساله بروجردی همراه چند گردشگر دیگر به دره «نی گاه» دورود رفته بود هنگام شنا در رودخانه وحشی و خروشان گهر رود وارد جریان تنداب رودخانه شده و متأسفانه غرق می‌شود.

وی، گفت: در پی تماس همراهان فرد غرق شده با مرکز کنترل هماهنگی عملیات امداد و نجات هلال احمر لرستان (EOC) این جمعیت، تیم غواصی و جستجو و نجات سیلاب جمعیت هلال احمر شهرستان دورود به محل حادثه اعزام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان، افزود: عوامل تیم هلال احمر جسد فرد غرق شده را ۲۰ متر پایین‌تر از محل شنا یافته و با ایجاد کارگاه‌های فنی نجات از رودخانه خارج می‌کنند که جسد گردشگر متوفی را با همکاری اهالی روستای «تی» پس از چند ساعت حمل زمینی از دره «نی گاه» تا محل پارک خودروها حمل و در نهایت توسط آمبولانس شهرداری به دورود منتقل می‌شود.

رضایی، با اظهار تأسف از فوت این جوان و تسلیت به خانواده داغدار وی، از عموم شهروندان و گردشگران درخواست کرد به هیچ وجه در محیط‌های آبی خروشان و پر خطر ازجمله رودخانه‌ها، دریاچه‌های طبیعی و مصنوعی و سدها شنا نکنند.

وی، گفت: در سال گذشته ۱۰ غریق در حوزه استحفاظی شهرستان دورود داشته‌ایم که اکثر آنها در رودخانه جان خود را از دست داده‌اند./

 

برچسب‌ها: 
جمعیت هلال احمر لرستان - صارم رضایی - غرق شدگي

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم