تیرماه؛ برگزاری آیین بزرگداشت «حجت‌الاسلام‌ طاهری» در لرستان

مدیرکل ارشاد استان خبر داد؛

تیرماه؛ برگزاری آیین بزرگداشت «حجت‌الاسلام‌ طاهری» در لرستان

تیرماه؛ برگزاری آیین بزرگداشت «حجت‌الاسلام‌ طاهری» در لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری آیین بزرگداشت «حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید شکرالله طاهری خرم‌آبادی» طی تیرماه امسال در این استان خبر داد.

«اعظم روانشاد» صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار زرک، در تشریح این خبر گفت: نشست هماهنگی برگزاری آیین بزرگداشت روحانی برجسته «حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید شکرالله طاهری خرم‌آبادی» در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد.

وی، با تأکید بر ابعاد شاخص وجودی این روحانی جلیل‌القدر اظهار کرد: مهم‌ترین بُعد آن عالم ربانی که در بین تمامی مردم استان لرستان، شناخته شده و دارای اهمیت بوده وجهه مردمی بودن ایشان است که در این راستا به‎عنوان یک روحانی تمام عیار شناخته شده هستند؛ بنابراین لازم است مراسمی در شأن و شخصیت والای ای بزرگوار برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: در همین راستا نیاز است تمامی نهادها و دستگاه‎های فرهنگی پای کار آمده تا بتوانیم ابعاد مختلف شخصیتی ایشان را برای جامعه و به‌ویژه نسل جوان و نوجوان به‌خوبی، تبیین کنیم.

روانشاد، اعلام کرد: آیین گرامیداشت این روحانی عالی‎قدر در تیرماه سال جاری هم‌زمان با اولین سالگرد ایشان برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود حجت‌الاسلام طاهری حجت‌الاسلام سید شکرالله طاهری خرم آبادی از مدرسین حوزه علمیه خرم‌آباد بود که سال‌ها توفیق اقامه نماز جماعت در مساجد مختلف از جمله حضرت موسی بن جعفر (ع)، جامع و آراسته در مرکز شهر و بازار خرم‌آباد، حضور در جلسات روضه و عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) و اعزام به عنوان روحانی کاروان‌های حج و زیارت را بر عهده داشت که در ۸۸ سالگی به لقاءالله پیوست.

پایان پیام/

 

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم