پگاه لرستان در رتبه دوم صنایع شیر ایران

کد خبر: 
۱۷۳۴

پگاه لرستان در رتبه دوم صنایع شیر ایران

حشمت اله بهرامی مدیرعامل شرکت شیر پگاه لرستان

صنایع شیر ایران (پگاه) اسامی رتبه بندی شده شرکت‌های زیرمجموعه خود را بر اساس عملکرد سه ماهه اول سال ۹۹ اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ طبق اعلام این لیست شرکت شیر پاستوریزه پگاه لرستان به شایستگی در جایگاه دوم این رتبه بندی پس از شرکت پگاه اصفهان قرار گرفت.

گفتنی است این رتبه بندی به صورت هرسه ماه یکبار و در نهایت سالانه با پایش عملکرد شرکت‌های زیر مجموعه صنایع شیر ایران انجام می‌شود.

جالب است بدانید که پگاه لرستان در سال ۹۷ از بین ۱۵ شرکت زیرمجموعه صنایع شیر ایران جایگاه آخر را داشت و از شرایط مناسبی برخوردار نبود.

تا این‎که تغییر مدیریت این شرکت از سوی صنایع شیر ایران صورت گرفت و یک مدیر جوان لرستانی متخصص و کاردان در راس این مجموعه به مدیرعاملی پگاه لرستان منصوب شد.

حشمت‌اله بهرامی، مدیرعامل جدید شرکت با بکارگیری صحیح توانایی‌های پرسنل و با هدف گذاری مناسب و استفاده از ظرفیت‌های موجود و هم‎چنین ایجاد فضای همدلی در شرکت، توانست در سال ۹۸ به جایگاه هفتم این رده‌بندی دست یابد.

پگاه لرستان در همان سال به عنوان واحد نمونه صنایع غذایی کشور از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی شد. همه این موفقیت‎ها در حالی به دست آمد که در ابتدای سال ۹۸ دو مرتبه سیل وارد این شرکت شد و به تاسیسات و زیرساخت‌های آن آسیب جدی وارد کرد و منجر به توقف خطوط تولید این شرکت شد اما با این حال ایثار و جهاد پرسنل خدوم و زحمتکش این واحد تولیدی در میان ناباوری همگان تنها در ۴۸ ساعت تلاش شبانه روزی شرایط تولید را فراهم گردید.

شایان ذکر است پرسنل این شرکت در همان شرایطی که خودشان درگیر سیل بودند با ارسال چندین محموله غذایی، شیر خشک و... به هم استانی‎های سیل زده در نقاط مختلف استان کمک کردند.

پگاه لرستان در سال ۹۸برای افزایش سهم خود در بازار صادرات و تثبیت جایگاه خود در بازار داخلی، تنوع در محصولات و بالا بردن سطح کیفیت محصولات موجود، گسترش و توسعه خطوط تولید را برای خود هدف گذاری کرد و در پایان همان سال توانست عنوان واحد نمونه صادرات و تنها واحد نمونه استاندارد استان را به خود اختصاص دهد.

سال ۹۹ نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا کارگروه ویژه‌ای جهت مقابله با این ویروس منحوس به منظور پیشگیری و حفظ سلامت کارکنان این شرکت تشکیل شد و با تلاش زیاد و با صرف هزینه‎های مضاعف و مراقبت‌های شبانه روزی به تولید خود ادامه داد.

شرکت شیر پگاه لرستان در این دوران نیز از مسئولیت‌های اجتماعی خود غافل نبود و در همکاری با سازمان بازسازی عتبات عالیات استان ۷۰۰ بسته‌ معیشتی به خانواده‌های نیازمند تقدیم کرد.

هم‎چنین در طرح سراسری شرکت صنایع شیر ایران به نام پگاه مهربانی با اهدای بسته‎های محصولات شرکت به خانواده‌های حاشیه نشین شهر خرم‌آباد کمک نمود.

و اما، در نهایت پس از این همه تلاش و کوشش و اقدامات جهادی و خیرخواهانه و پشت سر گذاشتن مشکلات توانست به آنچه که شایسته نام شرکت شیر پاستوریزه پگاه لرستان است دست بیابد و در جایگاه دوم رتبه بندی صنایع شیر ایران قرار بگیرد./

 

 

برچسب‌ها: 
حشمت اله بهرامی - شركت شير پگاه لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم