ورود فیبر نوری به منازل خرم‌آبادی‌ها

کد خبر: 
۲۶۹۱
مدیر مخابرات منطقه لرستان خبر داد؛

ورود فیبر نوری به منازل خرم‌آبادی‌ها

ورود فیبر نوری به منازل خرم‌آبادی‌ها

مدیر مخابرات منطقه لرستان از واگذاری اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت بر بستر فیبر نوری منازل در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ نبی‌اله شمسی‌فر امروز یکشنبه اظهار داشت: در راستای دولت الکترونیک و توسعه دسترسی مردم به خدمات اینترنت پرسرعت و انتقال داده‌های بزرگ، شرکت مخابرات ایران توسعه شبکه فیبرنوری تا منازل، دستگاه‌های اجرایی و بنگاه‌های اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده و در این راستا سرویس «اف.تی.تی.اچ» در برخی از مناطق شهر خرم‌آباد برای دسترسی به فیبرنوری ظرفیت سازی شده است.

وی با بیان اینکه نام تجاری این سرویس «تانوما» است، خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند از روش‌های مختلف نظیر تماس با ۲۰۲۰ ، مراجعه حضوری به امورمشترکین و یا با مراجعه به بخش تانوما در پورتال شرکت مخابرات ایران،  شماره تلفن خود را وارد کرده اگر برای آنها بسترسازی شده باشد اقدام به ثبت نام کنند و متعاقبا سرویس مورد نظرشان دایر خواهد شد. 

مدیر مخابرات منطقه لرستان در رابطه با هزینه سرویس تانوما، گفت: هزینه واگذاری این سرویس مثل اینترنت پرسرعت (ای.دی.اس.ال) است و هزینه تبدیل کابل مسی به فیبرنوری تا درب منزل بر عهده مخابرات بوده و تنها هزینه سیم‌کشی فیبر داخل ساختمان و خرید مودم مخصوص بر عهده متقاضی است و در صورتی که مشترک قرارداد سه ساله عقد نماید هزینه کابل کشی و مودم رایگان است.

گفتنی است مخابرات منطقه لرستان در مناطق  هفتاد و پنج متری کریم خان آرتین ۱ تا ۱۰، میدان امام حسین (ع) تا میدان امام خمینی(ره)، خیابان مهرورزان روبروی پارک مهروزران کوچه‌های مهرتابان، از میدان امام خمینی(ره) تا پل حاجی، از سبزه میدان تا میدان شهدا، خیابان انقلاب از بازارچه طیب تا سرچشمه، خیابان مطهری از سرچشمه تا سه را پایینی مطهری شهر خرم‌آباد امکان واگذاری سرویس FTTH را دارد و مشتریان محترم جهت آگاهی از تعرفه های این سرویس می توانند به سایت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir  مراجعه نمایند.


 

برچسب‌ها: 
فیبر نوری - تانوما - شرکت مخابرات لرستان - نبی اله شمسی فر

دیدگاه‌ها

سید امیر موسوی فرد (تایید نشده)

خب دیگه با تشکر از مخابرات که فقط مناطق پولدار و بازاری شهر رو فیبر کشی کرده و ما توی گلدشت شرقی بعد از میدان آرش به سمت بیمارستان در کوچه های شمشاد هفتم به خاطر فاصله زیاد از مخابرات بشدت اینترنتمون داغونه. احسنت به این همه تبعیض

۲۷ دى ۱۴۰۰ ۲۱:۲۹

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم