هزینه ۴۳۵ میلیاردی برای طرح توسعه شبکه فاضلاب خرم‌آباد

کد خبر: 
۶۰۰۹
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان:

هزینه ۴۳۵ میلیاردی برای طرح توسعه شبکه فاضلاب خرم‌آباد

هزینه ۴۳۵ میلیاردی برای طرح توسعه شبکه فاضلاب خرم‌آباد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با بیان اینکه پنج طرح در استان آماده بهره‌برداری هستند، گفت: ۴۳۵ میلیارد ریال برای طرح توسعه شبکه فاضلاب شهر خرم‌آباد هزینه شده است.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، «یاسر اکبریان» امروز سوم بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پنج طرح در استان آماده بهره‌برداری هستند که مربوط به توسعه شبکه فاضلاب شهرهای خرم‌آباد، کوهدشت، دورود، الیگودرز و بروجرد بوده و از محل اعتبارات عمرانی یک هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال برای آنها هزینه شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی تمامی این طرح‌ها سال گذشته آغاز شده و از طریق این طرح‌ها برای ۳۷ نفر نیز در حین عملیات ساخت ایجاد اشتغال شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان عنوان کرد: برای طرح توسعه شبکه فاضلاب شهر خرم‌آباد ۴۳۵ میلیارد ریال هزینه شده و ۸.۷ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب (خط اصلی و فرعی) نیز اجرا شده همچنین برای اجرای ۶.۷ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب کوهدشت ۲۰۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

اکبریان تصریح کرد: همچنین برای توسعه شبکه فاضلاب دورود ۴۷۲ میلیارد ریال برای اجرای ۵.۹ کیلومتر شبکه جمع‌آوری و ۳۱۱ میلیارد ریال برای اجرای ۸.۹ کیلومتر شبکه توسعه فاضلاب الیگودرز هزینه شد.

وی ادامه داد: ۱۰.۵ کیلومتر شبکه جمع‌آوری اصلی و فرعی توسعه فاضلاب شهر بروجرد نیز با ۳۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرایی شد که این طرح ها همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان بیان کرد: حدود ۶۰۴ هزار مشترک آب و ۲۹۸ هزار مشترک فاضلاب تحت پوشش خدمات شرکت آبفای لرستان هستند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
توسعه شبکه آبفا - اعتبارات عمرانی - شرکت آبفا لرستان - یاسر اکبریان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم