مانع‌تراشی برخی ادارات برای شهرداری خرم‌آباد

کد خبر: 
۳۸۰۲
شهردار خرم‌آباد مطرح کرد؛

مانع‌تراشی برخی ادارات برای شهرداری خرم‌آباد

محمد شریفی مقدم شهردار خرم آباد

شهردار خرم‌آباد گفت: برخی دستگاه‌های اجرایی لرستان با مانع‌تراشی برای این نهاد مشکل ایجاد می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ محمد شریفی‌مقدم امروز دوشنبه در دیدار با رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان گفت: متاسفانه برخی دستگاه‌های اجرایی استان نه تنها همکاری و همراهی لازم را باشهرداری ندارند، که بعضا با مانع‌تراشی برای این نهاد ایجاد مشکل می‌کنند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه در این زمینه دستگاه محترم قضایی همه‌جوره با شهرداری همکاری و همراهی بسیار خوبی داشته که جای تقدیر و قدردانی فراوان دارد.

شهردار مرکز لرستان افزود: ترمیم و بازسازی زیرساخت‌های شهری پس از سیل خرم‌آباد کار بزرگی بود که شهرداری با هزینه کردن ۳۰۰ میلیارد تومان آن را به انجام رساند که اگر این اتفاق نیفتاده بود و زیرساخت‌ها آسیب نمی‌دید، این رقم می‌توانست در پروژه‌هایی سرمایه‌گذاری شود که شهر را از هر نظر یک گام به پیش ببرد.

شریفی‌مقدم بیان داشت: عمده مشکل شهرداری خرم‌آباد بدهی‌های انباشته بود که خوشبختانه با استفاده از ظرفیت بند «و» تبصره ۵ قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور توانستیم ۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های شهرداری خرم‌آباد را تهاتر کنیم که بخشی از آن مربوط به زیرگذر گلدشت و بدهی ۴۵ میلیارد تومانی شهرداری به پیمانکار این پروژه بود.

وی تصریح کرد: به شهرداری‌های مناطق مختلف تاکید خواهیم کرد که از ارجاع مستقیم امر کارشناسی جدا خودداری نمایند و در زمینه‌ی ساماندهی بحث کارشناسی استحکام بنا هم با مشورت اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ تلاش خواهیم کرد با تنظیم و انعقاد تفاهم‌نامه، مشکلات موجود را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - شهرداری خرم آباد - محمد شریفی مقدم - کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم