قطع یارانه و سیستم حمایتی در انتظار شایعه پراکنان کرونا

کد خبر: 
۵۸۵
استاندار لرستان خبر داد:

قطع یارانه و سیستم حمایتی در انتظار شایعه پراکنان کرونا

خرم‌آباد ـ استاندار لرستان با اشاره به اتخاذ جرایم سنگین برای شایعه پراکنان فضای مجازی در خصوص کرونا، گفت: اگر این اشخاص از کارمندان دولت باشند در حکم اولیه انفصال از خدمت خواهند گرفت، در غیر این صورت سریعاً یارانه نقدی و سیستم حمایتی آنها قطع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار زرک، سید موسی خادمی امروز شنبه در حاشیه جلسه ویدیو کنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که با حضور رییس جمهور، هیئت وزیران و استانداران برگزار شد، با اشاره به مصوبات این جلسه، اظهار داشت: کسانی که به ویروس کرونا مبتلا شده و امکان قرنطینه آنها در منزل مطابق تشخیص وزارت بهداشت وجود ندارد و از رفتن به نقاهتگاه‌ها خودداری می‌کنند، می‌توان با اجبار آنها را انتقال داد.

وی در ادامه با بیان اینکه حضور افراد مبتلا در جامعه مانند بمب این ویروس را گسترش می‌دهند، افزود: افرادی که به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند باید امکانات قرنطینه خود را با تأیید وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی فراهم کنند یا به اجبار به نقاهتگاه‌ها انتقال داده می‌شوند.

استاندار لرستان با اشاره به افرادی که در فضای مجازی و رسانه‌ای باعث تشویش، استرس و برهم زدن آرامش مردم می‌شوند، خاطر نشان کرد: به تعبیر رییس جمهور این افراد یاران کرونا هستند، از این رو اگر این اشخاص از کارمندان دولت باشند در حکم اولیه انفصال از خدمت خواهند گرفت، در غیر این صورت سریعاً یارانه و سیستم حمایتی آنها قطع خواهد شد.

خادمی، ادامه داد: این افراد اگر تخلف بزرگ‌تری مرتکب شوند به دستگاه قضا معرفی تا با آنها برخورد جدی‌تری شود.

وی از اختصاص حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای موضوع مدیریت بیماری کرونا خبر داد و گفت: این اعتبار را در حوزه حمایت از اشخاص، بنگاه‌های اقتصادی و وزارت بهداشت و درمان در نظر گرفته‌اند که گزارش آن به طور مفصل در جلسه ارائه شد.

 

برچسب‌ها: 
استانداري لرستان - سید موسی خادمی - ستاد مقابله با كرونا - شایعه پراکنان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم