ستاد مقابله با كرونا

عدم دسترسي 23 درصد مدارس لرستان به شبكه شاد
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان خبر داد؛

مديركل آموزش و پرورش لرستان از عدم دسترسي ۲۳ درصد مدارس استان به «شبكه شاد» خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرك، عليرضا نخعي كه در جلسه ويديو كنفرانس مديريت مقابله با بيماري كرونا سخن مي‌‌گفت، با اشاره به راه‌اندازي شبكه شاد به منظور تحصيل دانش‌آموزان اظهار داشت: با برنامه ریزی‌های خوب وزارت آموزش و پرورش و با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های ...

در ستاد مدیریت بیماری کرونا مصوب شد؛

خرم‌آباد ـ براساس مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، حمل و نقل عمومی در سطح استان از روز شنبه ۲۳ فروردین ماه سال جاری با رعایت پروتکل بهداشتی که ابلاغ خواهد شد به روال عادی بازخواهد گشت.

به گزارش پايگاه خبري زرك، جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در مورخ هفدهم فرورین ماه ۱۳۹۹ به ریاست سید موسی خادمی استاندار لرستان و ريیس ستاد استانی مدیریت بیماری برگزار و مصوبات زیر ابلاغ شد:

استاندار لرستان خبر داد:

خرم‌آباد ـ استاندار لرستان با اشاره به اتخاذ جرایم سنگین برای شایعه پراکنان فضای مجازی در خصوص کرونا، گفت: اگر این اشخاص از کارمندان دولت باشند در حکم اولیه انفصال از خدمت خواهند گرفت، در غیر این صورت سریعاً یارانه نقدی و سیستم حمایتی آنها قطع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار زرک، سید موسی خادمی امروز شنبه در حاشیه جلسه ویدیو کنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که با حضور رییس ...

استاندار لرستان خبر داد:

خرم‌آباد ـ استاندار لرستان با بيان اينكه تردد بین شهرهای استان نیز برای هم‌استانی‌ها ممنوع است، اعلام كرد: کسانی که به طرح ممنوعیت تردد مسافران توجه نکنند با جریمه سنگین ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماهه خودرو مواجه خواهند شد.

به گزارش پايگاه خبري زرك، سید موسی خادمی شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه جلسه ویديو کنفرانس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا به اجرای طرح ملی برای ایجاد فاصله اجتماعی و ...

خادمی:

استاندار لرستان گفت: در استان با توجه به شرایط کنونی، ادارات می‌توانند تا سقف ۷۵ درصد نیروها را بر اساس دستورالعمل‌ها به صورت دورکاری یا شیفتی به کار گیرند و تنها ۲۵ درصد نیروها در ادارات حضور یابند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، سید موسی خادمی امروز سه شنبه در سخنانی از تشکیل جلسه ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور و استانداران حول محور مدیریت بیماری کرونا و اتخاذ تدابیر لازم خبر داد.

یاری خبر داد:

مدیرکل بهزیستی لرستان از توزیع ۴۴۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی بین خانواده‌های کودکان کار استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، کرم یاری امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت آغاز سال نو و همچنین در راستای پیشگیری از ویروس کرونا در مراکز کاهش آسیب، خدمات ویژه ای علاوه بر ارائه خدمات روزانه به مقیمان و مراجعین این مراکز در ایام نوروز ارائه شده است.

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم