رونمایی از تابلوی عکس رؤسای ادوار کانون

کد خبر: 
۲۵۷۴
رئیس کانون کارشناسان دادگستری لرستان خبر داد؛

رونمایی از تابلوی عکس رؤسای ادوار کانون

رونمایی از تابلوی عکس رؤسای ادوار کانون

از تابلوی عکس رؤسای ادوار کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان در ۱۴ سال گذشته رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان در مراسم رونمایی از این تابلو با اشاره به خدمات ارزشمند رؤسای ادوار مختلف کانون گفت: قدردانی از کسانی که در برهه‌های مختلف عهده‌دار مسئولیت بوده‌اند و برای رسیدن به شرایط امروز تلاش کرده‌اند، وظیفه‌ی امروز ماست.

حجت والیزاده اظهار داشت: تلاش‌ها و ابتکار عمل زنده‌یاد مهندس عزت‌اله فیلی در سال ۱۳۸۴ منجر به راه‌اندازی کانون در استان لرستان شد و این آغازی برای روند رو به رشد و استقلال این تشکل غیر دولتی بوده و مطمئنا ثمره‌اش تا نسل‌ها ادامه خواهد داشت.

وی با یادآوری اینکه زنده‌یاد فیلی تا سال‌ها پس از راه‌اندازی کانون، این تشکل را با بهره‌گیری از امکانات شخصی خویش اداره می‌کرد، افزود: پس از کناره‌گیری ایشان از مسئولیت کانون، با رای هیات مدیره، مهندس سید قوام‌الدین شاهرخی در سال ۱۳۸۹ به ریاست کانون انتخاب گردید و تا سال ۱۳۹۴ منشاء خدمات ارزشمندی برای حوزه‌ی کارشناسی استان بود.

والیزاده بیان داشت: در سال ۱۳۹۴ مهندس حسین اسدی‌پور که از مدیران شناخته‌شده‌ی استان هستند، با رای هیات مدیره به ریاست کانون انتخاب گردید و در دوره‌ی دو ساله‌ی مسئولیت‌اش باعث ارتقاء وضعیت این تشکل و سطح خدمات‌دهی آن شد که خرید ساختمان کنونی کانون از جمله اقدامات مفید، ماندگار و دوراندیشانه‌ی دوره مسئولیت وی بوده است.

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه خوشبختانه این تشکل در هر دوره با تلاش رییس و همراهی اعضای هیات مدیره از هر نظر رشد کمی و کیفی داشته است، عنوان داشت: در این میان نمی‌توان منکر زحمات و خدمات ارزشمند مهندس علی‌حیدر عبدی‌پور شد که از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ عهده‌دار مسئولیت ریاست کانون بوده است.

والیزاده تصریح کرد: امیدوارم تلاش هیات مدیره کنونی کانون نیز در راستای همت همکاران‌مان در ادوار گذشته باعث ارتقاء کانون و افزایش کمی و کیفی سطح خدمات به کارشناسان گرامی و رضایت آن‌ها شود و در آینده از آن به خوبی یاد شود.

انتهای پیام/
 

برچسب‌ها: 
کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان - حجت والیزاده - تابلو - عکس

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم