ذخیره سازی مرغ گرم در لرستان برای ایام عید

کد خبر: 
۶۲۲۷
مدیرکل پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی لرستان؛

ذخیره سازی مرغ گرم در لرستان برای ایام عید

ذخیره سازی مرغ گرم در لرستان برای ایام عید

مدیرکل پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی لرستان از ذخیره‌سازی پنج میلیون قطعه مرغ گرم برای ایام عید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «علی حسن فرج زاده» شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ذخیره‌سازی اقلام عید و رمضان در لرستان، گفت: حدود ۵۰۰ تن مرغ منجمد در این استان ذخیره‌سازی شده‌ است.

وی با تأکید به خریداری مرغ گرم مازاد در لرستان به‌صورت منجمد در هر شب، افزود: پیش‌بینی ما این است که حدود هزار تن مرغ منجمد تا ایام عید ذخیره‌سازی شود.
مدیرکل پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی لرستان، عنوان کرد: پنج میلیون قطعه مرغ گرم در این استان برای ایام عید نوروز ذخیره‌سازی می‌شود.

وی با اشاره به ذخیره حدود ۱۰۰ تن گوشت منجمد دولتی در لرستان، بیان کرد: بخش خصوصی نیز حداقل حدود ۵۰۰ تن گوشت را وارد این استان می‌کند.

غلام‌علی فتحی، مدیرکل تعاون روستایی لرستان، نیز با اشاره به ذخیره‌سازی میوه شب عید در این استان، گفت: حدود ۲۰۰ تن سیب در لرستان ذخیره‌سازی شده‌ است که این آمار نسبت به سال گذشته از رشد چهار برابری برخوردار است.

وی با تأکید به ایجاد ۷۰ غرفه برای توزیع اقلام موردنیاز شب عید در لرستان، افزود: حدود ۳۵۰ تن پرتقال ذخیره‌سازی شده‌است که این میزان سه برابر نسبت به سال گذشته بیشتر است.

مدیرکل تعاون روستایی لرستان با بیان اینکه هیچ‌گونه مشکلی برای تأمین میوۀ شب عید در این استان وجود ندارد، عنوان کرد: ۱۰ تن خرما تأمین شده‌ است که در ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
کالای ایام عید - مرغ گرم شب عید - میوه ایام عید - پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی - علی حسن فرج زاده

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم