خودکفایی لرستان در تولید الکل

کد خبر: 
۴۵۴
عبداللهی خبر داد:

خودکفایی لرستان در تولید الکل

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با تأکید بر اینکه این استان قطب‌های تولید دارو در کشور است افزود: لرستان در تولید الکل مورد نیاز خودکفاست و ۱۸ درصد از واحدهای تولیدی این فرآورده بهداشتی در لرستان فعالیت می‌کنند .
به گزارش خبرنگار زرک، عبداللهی در جلسه تنظیم بازار لرستان که به منظور تأمین مجموعه تولیدات بهداشتی، نظارت بر تعیین قیمت و توزیع اقلام و کیفیت تولیدات در محل استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت:  تأمین نیاز بازار به اقلام بهداشتی در اولویت قرار دارد و شارژ بازار برای تامین مایحتاج مردم به صورت متناوب انجام می‌شود.
صادرات اقلام بهداشتی در صورت نیاز بازار، ممنوع
وی در ادامه واحدهای تولیدی را مکلف کرد که صرفاً در ازای دریافت حواله از طرف معاونت دارو و غذای استان اقلام بهداشتی را ارائه کنند و تا زمانی که نیاز بازار تامین نشده باشد از صادر کردن این اقلام به خارج از استان خودداری کنند .
معاون استاندار لرستان، این استان قطب‌های تولید دارو در کشور است افزود: لرستان در تولید الکل مورد نیاز خودکفاست و ۱۸ درصد از واحدهای تولیدی این فرآورده بهداشتی در لرستان فعالیت می‌کنند.
عبداللهی در پایان با قدردانی از تمامی دست اندرکاران مبارزه با ویروس کرونا گفت: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در زمینه نظارت بر توزیع و کیفیت اقلام بهداشتی صورت گرفته است و کالاهای قاچاق توقیف شده، با حکم قضایی در مناطق حاشیه نشین و داروخانه های سطح استان جهت استفاده مردم توزیع شده است.

 

 

 

برچسب‌ها: 
استانداری لرستان - اسد عبدالهی - الکل - ویروس کرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم