حمایت سپاه لرستان از جامعه ورزشی

کد خبر: 
۲۸۳۳
جانشین فرمانده سپاه لرستان تاکید کرد؛

حمایت سپاه لرستان از جامعه ورزشی

سردار حبیب الله توکلی جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، تاکید کرد: سپاه استان آمادگی لازم برای حمایت از جامعه ورزشی در حوزه‌های مختلف را دارد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سردار حبیب الله توکلی امروز پنج شنبه در رزمایش ورزش و احسان با تاکید بر اینکه همه ظرفیت‌هایی که در سپاه و بسیج داریم را در اختیار حوزه ورزش قرار خواهیم داد، اظهار داشت: در استان حدود ۹ سالن، ۹ دی و همچنین ۶۴ سالن صالحین و تعداد زیادی بسیجی پای کار برای میدان‌های ورزشی داریم.

وی با بیان اینکه سپاه لرستان تا جایی که توانسته سالن‌ها را برای حوزه ورزش و ورزشکاران استان مهیا کرده است، تصریح کرد: این فضاها در مناطق دور دست و حاشیه شهرها ایجاد شده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، گفت: در این راستا آمادگی خود را برای حمایت از ورزش کشتی در استان اعلام می‌کنیم و بسیج ورزشکاران و تربیت بدنی در خدمت جامعه ورزش استان و کشور هستند.

سردار توکلی با تاکید بر اینکه متأسفانه در جهان یک نگاه سیاسی به عرصه ورزش وجود دارد، افزود: ما در این عرصه به طور حتم ورود پیدا می‌کنیم و حمایت‌های لازم را از ورزشکاران و حوزه ورزش خواهیم داشت.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در حوزه ورزش لرستان، بیان داشت: از دیر باز لرستان مهد ورزش کشتی بوده و می‌طلبد که فدراسیون کشتی نگاه بهتری به این استان داشته باشد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
ورزشی - حبیب الله توکلی - فدراسیون کشتی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم