حضور ۳ مربی لرستانی در دومین دوره تربیت مدرسین فدراسیون کاراته‌

کد خبر: 
۷۰۷۳
به میزبانی شیراز برگزار شد؛

حضور ۳ مربی لرستانی در دومین دوره تربیت مدرسین فدراسیون کاراته‌

حضور ۳ مربی لرستانی در دومین دوره تربیت مدرسین فدراسیون کاراته‌ در شیراز

دومین دوره کلاس همسان سازی، رتبه بندی و تربیت مدرسین دوره‌های مربیگری عملی کاراته‌ توسط کمیته مربیان فدراسیون کاراته کشور به میزبانی هیأت کاراته استان فارس با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و پایگاه هوایی سرلشکر خلبان شهید عباس دوران در شیراز برگزار شد.

به گزارش زرک، «مریم جعفری» از سبک‌های آزاد کاراته (کیوکوشین)، «اکرم شاکرمی» و «مهرداد شاکرمی» در بخش کاراته کنترلی در این دوره حضور داشتند. 

در این دوره که با حضور ۷۰ مربی واجد شرایط که از طرف کمیته مربیان دعوت به حضور شدند با ارائه‌‌ی سرفصل‌های تئوری و عملی توسط اساتید دوره تربیت مدرسی در ۴ روز مشغول آموزش و مورد ارزیابی قرار گرفتند.

«کیکاووس سعیدی» نائب رییس فدراسیون، دکتر رشید خدا بخش رییس کمیته مربیان، هومن زرگری دبیر کمیته مربیان و سروش سروش نیا عضو کمیته مربیان فدراسیون کاراته از نزدیک روند برگزاری دوره را زیر نظر داشتند.

در این دوره از «مریم جعفری» به عنوان مربی فعال در حوزه‌های علمی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی از طرف فدراسیون کاراته با اهدا حکم و یک جلد کتاب از طرف سروش سروش نیا عضو کمیته مربیان و مسئول برگزاری دوره تجلیل به عمل آمد.

در پایان دومین دوره همسان سازی از تمامی مدعوین آزمون عملی و ارزیابی به عمل آمد و نتایج سطح بندی متعاقباً از طریق کمیته مربیان فدراسیون کاراته اعلام خواهد شد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
فدراسیون کاراته - شیراز

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم