تمرکز خیبر خرم آباد برای صعود به لیگ برتر

کد خبر: 
۵۸۶۲
در نیم فصل رقابت‌های دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور؛

تمرکز خیبر خرم آباد برای صعود به لیگ برتر

تمرکز خیبر خرم آباد برای صعود به لیگ برتر

تعطیلات نیم فصل رقابت‌های دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور فرصت مناسبی برای آماده سازی تیم خیبر خرم‌آباد می باشد تا با تمرینات بیشتر و هماهنگی لازم، امیدوارانه برای صعود به لیگ برتر تمرکز کند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، ۲۸ آذرماه سال جاری خیبر خرم آباد با برتری سه بر صفر مقابل شهر راز شیراز نیم فصل اول رقابت های دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور را به پایان رساند و با روحیه بالا به تعطیلات نیم فصل رفت.

تیم فوتبال خیبر خرم آباد در پایان نیم فصل از ۱۷ بازی، با ۱۲ برد، یک تساوی، چهار باخت، ۲۹ گل زده، ۹ گل خورده، تفاضل گل ۲۰ و ۳۷ امتیاز در رده دوم جدول تیمی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار گرفت و تیم چادرملو اردکان تنها با یک امتیاز بیشتر صدرنشین است.

خیبر از نهم دی ماه جاری در اردوی آماده سازی نیم فصل در جزیره کیش حضور دارد و برای حضوری قدرتمند در ادامه لیگ در حال تمرین است که در نقل و انتقالات زمستانی نیز به دنبال چندین بازیکن جدید و مطرح خواهد بود.

بازی‌های نیم فصل دوم برای این تیم لرستانی، حکم فینال دارد و سرنوشت ساز است و برای صعود باید از تمام توان تیمی برخوردار باشد هفته هجدهم و آغاز نیم فصل دوم رقابت های فوتبال دسته اول باشگاه های کشور دوازدهم بهمن ماه از سر گرفته می شود و خیبر خرم آباد باید به مصاف پارس جنوبی جم برود.

خیبر با هدایت فراز کمالوند سال گذشته از مجموع ۳۲ بازی با ۱۲ برد، ۱۶ مساوی، چهار باخت، ۳۲ گل زده، ۱۶ گل خورده و تفاضل گل ۱۶ و ۵۲ امتیاز در رده پنجم جدول ۱۷ تیمی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار گرفت.

چهاردهم خردادماه امسال، ابراهیم اشکش به عنوان سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد انتخاب شد، اما سه روز بعد از سمت خود استعفا داد و در هجدهم خردادماه رضا مهاجری باتجربه توسط باشگاه به عنوان سرمربی، کار هدایت سبزپوشان لرستانی را برعهده گرفت.

مهاجری سابقه سرمربی‌گری در تیم‌های سیاه‌جامگان مشهد، پدیده مشهد، ماشین‌سازی تبریز، مس کرمان و نفت مسجد سلیمان را در کارنامه دارد و توانسته است سال ۱۳۹۴ به عنوان سرمربی همراه با تیم سیاه‌جامگان به لیگ برتر صعود کند.

تیم فوتبال خیبر خرم آباد برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های دسته اول باشگاه‌های کشور با عقد قراردادهای جداگانه سعید کریمی، مهرداد حیدری، محمد امینی، سعید محمدی‌فر، مهدی کیانی، علیرضا امیرخانی، حسین ابرقویی، رضا آذری، علیرضا دغاغله، امیرحسین عسگری، محمد ستاری، امیررضا تیموری، فرید امیری را نیز جذب کرده است.

حالا باید منتظر ماند و دید مسئولان خیبر برای ادامه لیگ و بازی های حساس پیش رو چه بازیکنانی را جذب کرده و با چه بازیکنانی خداحافظی خواهند کرد.

پایان پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
خیبر خرم آباد - نیم فصل دوم - لیگ برتر

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم