تعامل دادگستری و صدا و سیمای لرستان برای حضور مردم در انتخابات

کد خبر: 
۵۸۲۶
در پی نشستی تعاملی برای انتخابات لرستان؛

تعامل دادگستری و صدا و سیمای لرستان برای حضور مردم در انتخابات

تعامل دادگستری و صدا و سیمای لرستان برای حضور مردم در انتخابات

دادگستری و صدا و سیمای لرستان، در نشستی برای حضور حداکثری مردم استان در انتخابات برنامه ریزی کردند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل لرستان در نشستی با مدیر کل، معاونان و برنامه‌سازان صدا و سیمای لرستان گفت: کارشناسانی که از طرف دادگستری به صدا و سیمای لرستان معرفی می‌شوند، مسائل قانون انتخابات را تجزیه و تحلیل خواهند کرد تا هم مردم و هم داوطلبان انتخابات در جریان جزئیات و جرایم یا تخلفات انتخاباتی قرار گیرند.

این نشست تعاملی امروز دوشنبه ۱۱ دی ماه در صدا و سیمای لرستان با هدف فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم استان پای صندوق‌‌های رأی برگزار شد.

مدیر کل صدا و سیمای لرستان در این نشست با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و رعایت عدالت رسانه‌ای، از ایجاد کانال‌ های تلویزیونی در حوزه‌‌های انتخاباتی استان خبر داد و گفت: در این کانال‌‌های تلویزیونی محتوا و بسته‌های مشاوره حقوقی برای نامزد‌های انتخاباتی و توصیه‌های مبتنی بر قانون جدید انتخابات برای ستاد‌ها و طرفداران داوطلبان در نظر گرفته شده است.

علیرضا شیروی اظهار امیدواری کرد: برنامه‌‌های تدارک دیده شده در صدا و سیما و دیگر عوامل برگزاری انتخابات، باعث افزایش مشارکت مردم و حضور آنان در صحنه مهم انتخابات شود.

معاونت‌‌های دادگستری کل استان هم در این نشست بر لزوم حضور کارشناسان این مجموعه در برنامه‌های تلویزیونی صدا و سیمای لرستان برای اطلاع رسانی مسائل حقوقی تأکید کردند.

قائم مقام، معاونان و برنامه‌‌سازان صدا و سیمای لرستان نیز ضمن اشاره به ظرفیت‌‌های رسانه‌ای صدا و سیما‌ی استان، آمادگی حوزه کاری خود را برای پوشش اخبار و پخش برنامه‌های تولیدی دستگاه قضا در صدا و سیمای لرستان اعلام کردند.

در ادامه این نشست با قدردانی از پوشش مناسب اخبار دستگاه قضا در استان، از جمعی از مدیران و برنامه‌سازان صدا و سیمای لرستان تجلیل شد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
دادگستری لرستان - صداوسیما - نشست تعاملی - انتخابات لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم