اهدای هدایای رهبرمعظم انقلاب به مدال آوران لرستانی

کد خبر: 
۵۹۹۰
در پی مسابقات پارا آسیایی‌ چین؛

اهدای هدایای رهبرمعظم انقلاب به مدال آوران لرستانی

اهدای هدایای رهبرمعظم انقلاب به مدال آوران لرستانی

هدایای رهبرمعظم انقلاب به مدال آوران لرستانی بازیهای پارا آسیایی گوانگژو چين اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، نماینده ولی فقیه در لرستان در مراسم اهدای هدایایی رهبر معظم انقلاب به قهرمانان لرستانی مسابقات پارا آسیایی گوانژو چین گفت: ورزشکاران سفیران اقتدار جمهوری اسلامی هستند و درخشش پهلوانان و قهرمانان ایرانی در میادین بین المللی و جهانی پیام ایثار، از خود گذشتگی، جوانمردی و معنویت است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه درخشش در میدانهای جهانی و آسیایی کار بسیار دشواری است، افزود: موفقیت ورزشکاران در مسابقات پارا المپیک و آسیایی با توجه به محدودیت‌های جسمی کاری دشوارتر است و مسئولان باید به زیر ساخت‌های ورزشی معلولان و جانبازلان توجه ویژه داشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان هم با بیان اینکه در دیدار پر مهر و پر معنویت با رهبر انقلاب اسلامی لرستان مفتخر بود که نام آوران و مدال آورانی داشته باشد، گفت:مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با ورزشکاران نامی و مدال آور فرمودند هر مدال عیاری از ظرفیت‌های کشور را نشان می‌دهد و خوشحالیم لرستان سهم خوبی از این عیارها را نمایان کرد. 

آرش قیاسیان افزود: استان لرستان با توجه به کمبودهای زیاد در زمینه امکانات و فضاهای ورزشی، اما سرشار از استعداد است و مدعیان خوبی در همه عرصه‌های بین‌المللی دارد.

وی با اشاره به کسب ده مدال رنگارنگ در این بازی ها گفت: خبر خوش آنکه یکی از قهرمانان اخیرا در مسابقات آسیایی کویت درخشید و سهمیه المپیک را هم کسب کرد که همه اینها بیانگر این است که شرایط برای ظهور و پرورش قهرمانان در این دیار مهیا است.

در مسابقات پارا آسیایی چین، حامد امیری، سعید حسین پور، امیرحسین علیپور، سجاد محمدیان، هادی کاییدی لیلا میرزایی، زینب و فرشته مرادی رفان رضایی و حسن باجولوند موفق به کسب مدال های رنگارنگ شدند.

پایان پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
مسابقات پارا آسیایی چین - نماینده ولی فقیه لرستان - هدایای رهبری - مدال آوران لرستانی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم