انجام کار فرهنگی در شرایط کنونی تاوان سنگینی دارد

کد خبر: 
۲۴۵۲
یداله ستوده:

انجام کار فرهنگی در شرایط کنونی تاوان سنگینی دارد

یداله ستوده

مدیر انتشارات شاپورخواست گفت: انجام کار فرهنگی در شرایط کنونی تاوان سنگینی دارد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سید یداله ستوده امروز پنجشنبه در دیدار با حجت والیزاده رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان اظهار داشت: در شرایط ناگوار اقتصادی موجود که حتی از فعالیت‌های اقتصادی هم به دشواری درآمد کسب می‌شود، چراغ انتشارات را روشن نگه داشته‌ایم و شاید اصلی‌ترین دلیلش این باشد که نمی‌خواهیم چند نفری که مشغول به کار شده‌اند، از کار بیکار شوند.

وی گفت: علاوه بر آثاری که تاکنون در این انتشارات به چاپ رسیده، آثار ارزشمند دیگری هم در دستور چاپ قرار دارد که مطمئنا خلائی از خلاءهای موجود فرهنگی‌مان را پوشش خواهند داد و همین انگیزه‌ای شده تا در هر صورت به فعالیت‌مان ادامه دهیم.

این نویسنده و پژوهشگر برجسته با گلایه از مسئولان استانی و بی‌توجهی‌شان به مسائل فرهنگی و آدم‌های درگیر کار فرهنگی تصریح کرد: متاسفانه باید گفت آن اندازه که مسئولان مرتبط با این حوزه در پایتخت نسبت به کاری که ما انجام می‌دهیم شناخت دارند، مسئولان استانی ندارند.

ستوده با اشاره به فعالیت‌هایی که در انتشارات شاپورخواست صورت می‌گیرد افزود: یکی از این کارها سندخوانی است که حوزه‌ی تخصصی و دشواری است که از این حیث خوشبختانه در سطح بسیار خوبی قرار داریم و اگر در کل کشور ۱۰ سندخوان وجود داشته باشد، بدون شک یازدهمین نفر بنده هستم.

وی با تاکید بر اینکه کار فرهنگی در شرایط کنونی تاوان سنگینی دارد، بیان داشت: هر چقدر شرایط جامعه شرایط مساعدتری باشد این تاوان سبک‌تر است؛ اگرچه در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگری فشار وجود دارد و تداوم فعالیت فرهنگی با اما و اگرهای فراوانی همراه است.

در پایان والیزاده به مناسبت هفته پژوهش از یداله ستوده با اهدای لوح و هدایایی تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
سید یداله ستوده - حجت والیزاده - کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان - انتشارات شاپورخواست

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم