انجام آسفالت جاده سلامت خرم آباد

کد خبر: 
۵۸۲۱
معاون عمرانی شهرداری خرم آباد خبر داد:

انجام آسفالت جاده سلامت خرم آباد

انجام آسفالت جاده سلامت خرم آباد

معاون عمرانی شهرداری خرم آباد گفت: عملیات آسفالت جاده سلامت خرم آباد با پایان یافتن عملیات زیرسازی این جاده انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «فرشید فلاحی نژاد» به انجام عملیات زیرسازی و بهسازی جاده سلامت خرم آباد اشاره کرد و گفت: تکمیل و اجرایی شدن این جاده یکی از مهمترین مطالبات شهروندان خرم آبادی بود.

وی با بیان اینکه شهرداری خرم آباد در ساخت این جاده از مصالح و تجهیزات داخلی استفاده کرده است، افزود: یکی از مشکلات برای اجرایی کردن عملیات آسفالت این جاده انجام عملیات‌های حفاری شرکت آب و فاضلاب بود که آسفالت این مسیر را زمان بر کرد.

معاون عمرانی شهرداری خرم آباد یکی دیگر از مشکلات پیش روی آسفالت این جاده را نبود دستگاه فینیشر (نوعی دستگاه راهسازی) عنوان کرد و افزود: شهرداری منطقه ۲ خرم آباد دستگاه فینیشر ندارد و برای انجام آسفالت از دستگاه فینیشر شهرداری منطقه یک استفاده می‌کند.

فلاحی نژاد ادامه داد: شهرداری منطقه ۲ برای خرید این دستگاه حدود ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد تا در این زمینه خودکفا و انجام عملیات‌های آسفالت شتاب بیشتری به خود بگیرد.

وی اضافه کرد: این جاده حدود یک هزار و ۵۰۰ متر طول دارد و با پایان یافتن عملیات آسفالت مسیر، ادامه آن از پایین منطقه فلک الدین به سمت جهادگران نیز انجام خواهد شد تا جاده سلامت مناسب تری تحویل شهروندان شود.

جاده سلامت خرم آباد در بستر اصلی خرم کنار و دیواره ساحلی این مسیر با هدف انجام فعالیت‌های ورزشی جوانان و پیاده روی سالمندان و بانوان ایجاد شده است.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
شهرداری خرم آباد - جاده سلامت - فرشید فلاحی نژاد - مطالبات شهروندان خرم آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم