انتخابات مجلس خرم‌آباد به دور دوم رفت

کد خبر: 
۶۳۲۴
رئیس ستاد انتخابات استان لرستان؛

انتخابات مجلس خرم‌آباد به دور دوم رفت

انتخابات مجلس خرم‌آباد به دور دوم رفت

رئیس ستاد انتخابات لرستان پایان شمارش آرای انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را در این استان اعلام کرد.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، «احسان یاوری» شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پایان شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در لرستان، اظهار داشت: مجموع آرای اخذشده از حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی ۲۰۸ هزار و ۹۵۰ رأی بود که از این تعداد ۱۹۳ هزار و ۸۶ رأی به‌عنوان آرای صحیح شناخته شد.

وی با بیان اینکه انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به دور دوم کشیده شد، افزود: چهار نامزد از این حوزه برای رقابت در دور دوم انتخابات و تعیین دو منتخب نهایی مشخص شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان عنوان کرد: محمدرضا ملکشاهی‌راد با ۳۰ هزار و ۷۴۱ رأی، رضا سپهوند با ۲۲ هزار و ۶۵۲ رأی، قدرت‌الله ایمانی با ۲۰ هزار و ۴۸۰ رأی و هادی هاشمی‌نیا با ۱۷ هزار و ۸۰۵ رأی به‌ترتیب آرا در دوم انتخابات مجلس حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی با هم رقابت می‌کنند.

وی بیان کرد: محمدحسین محمدی با ۴۳ هزار و ۴۴۵ رأی در حوزۀ انتخابیه سلسله و دلفان، علی امامی‌راد با ۳۳ هزار و ۲۴۲ رأی در حوزۀ انتخابیه کوهدشت و رومشکان و حمیدرضا گودرزی با ۲۲ هزار و ۸۷۵ رأی در الیگودرز به مجلس دوازدهم راه یافتند.

یاوری گفت: روح‌الله لک علی‌آبادی با ۱۸ هزار و ۹۳۱ رأی در حوزۀ انتخابیه دورود و ازنا و سیدحمیدرضا کاظمی با ۲۳ هزار و ۱۸۲ رأی در حوزۀ انتخابیه پلدختر و معمولان به‌عنوان منتخب مردم در مجلس دوازدهم شناخته شدند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان، ابراز کرد: عباس گودرزی با ۲۷ هزار و ۱۴۰ رأی به‌عنوان نمایندۀ نخست حوزۀ انتخابیه بروجرد و اشترینان راهی مجلس شد و فاطمه مقصودی نیز ۲۰ درصد آرا در شمارش نهایی را کسب کرد و با ۱۷ هزار و ۶۴۳ رأی دومین نمایندۀ منتخب این حوزه شد.

یاوری گفت: آیت‌الله هاشم نیازی و آیت‌الله احمد مبلغی به‌ترتیب بیشترین آرای ششمین دورۀ انتخابات مجلس خبرگان رهبری را در حوزه‌های انتخابیه مختلف لرستان کسب کردند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
انتخابات - دور دوم رقابت - مجلس شورای اسلامی - نمایندگان لرستان - احسان یاوری

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم