افتتاح و کلنگ زنی ۶۵ طرح عمرانی و خدماتی در الیگودرز

کد خبر: 
۲۹۸۸
نعمتی خبر داد؛

افتتاح و کلنگ زنی ۶۵ طرح عمرانی و خدماتی در الیگودرز

افتتاح و کلنگ زنی ۶۵ طرح عمرانی و خدماتی در الیگودرز

فرماندار الیگودرز گفت: همزمان با دهه فجر ۶۵ طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ ماشااله نعمتی امروز یکشنبه همزمان با اولین روز از دهه فجر در دیدار با امام جمعه شهرستان اظهار داشت: ما میراث دار شهدایی هستیم که در راه عزت و سرافرازی انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند، لذا باید حافظ این انقلاب باشیم.

وی افزود: مسئولان با حضور در بین مردم در دهه مبارک فجر و امید آفرینی، دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را برای مردم بازگو کنند.

فرماندار الیگودرز بیان کرد: ضمن آنکه علاوه بر این طرح ها ۲ هزارو ۲۷۰ طرح مسکن سازی و تعمیر مسکن در سطح شهرستان نیز تحویل خواهد شد.

نعمتی یادآور شد: برای اجرای این طرح ها که زمینه اشتغال ۲۳۱ نفر را فراهم می کند، بیش از ۳۲۷ میلیارد تومان هزینه شده که از این مبلغ ۱۹۷ میلیارد تومان در بخش مسکن بوده است.

امام جمعه الیگودرز نیز در این دیدار گفت: با ورود امام وعده الهی در پیروزی مستضعفین بر مستکبرین محقق شد، انقلاب شکوهمند اسلامی ما به پیروزی رسید و این آغاز راه نورانی نظام جمهوری اسلامی بود.

حجت الاسلام مهدی سرلک بیان کرد: یکی از مهمترین شاخص ها و ارکان نظام رهبری امام(ره) بود، زیرا امام قبل از آنکه رهبر سیاسی باشد یک رهبر الهی بود.

وی اضافه کرد: امام با توکل بر خدا، و نصرت الهی، اعتماد به مردم و عدم اعتماد به بیگانگان و شناخت دشمن این انقلاب را رهبری و هدایت کرد و این راه با رهبری مقام معظم رهبری ادامه دارد.

امام جمعه الیگودرز ادامه داد: ما امروز و پس از ۴۲ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی شاهد عزت و سرافرازی ملت ما در عرصه های مختلف هستیم، و علیرغم تلاش دشمنان، با اقتدار پیش می رویم و مطمئن باشید چهل سال دوم انقلاب اسلامی موفق تر خواهد بود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اقتصادی - کلنگ زنی - الیگودرز

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم