استخدام بیش از ۷۰۰ کادر درمان جدید در لرستان + فیلم

کد خبر: 
۲۴۶۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد؛

استخدام بیش از ۷۰۰ کادر درمان جدید در لرستان + فیلم

استخدام بیش از 700 کادر درمان جدید در لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از جذب و بکارگیری بیش از ۷۰۰ کادر درمان جدید در استان طی دو مرحله تا پایان سال‌جاری خبر داد.

محمدرضا نیکبخت شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار زرک، از خبرهای خوش برای پرستاران و کادر درمان لرستان سخن به میان آورد و افزود: کارانه‌ای که ۱۰ ماه عقب بود را سعی کردیم تا پایان مردادماه سال‌جاری پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: همچنین پاداش کرونا را طی سه مرحله بر اساس بیمارستان، بخش و بر حسب دخالت کادر درمان در درمان بیماری کرونا و مراقبت از بیماران مبتلا به کووید۱۹ پرداخت کردیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اعلام اینکه فوق‌العاده شغل‌ها افزایش پیدا خواهد کرد که این موارد شامل حال پرستاران هم خواهد بود، تصریح کرد: جذب نیروی انسانی خواهیم داشت با توجه به فشار کاری که پرستاران در دوره شیوع ویروس کرونا تحمل کردند یک دوره جذب ۱۷۲ نفره داریم که بیش از نیمی از آن‌ها پرستار است.

نیکبخت اضافه کرد: یک دوره جذب نیرو هم داریم که بیش از ۶۰۰ نفر سهمیه استان لرستان خواهد بود که طی ۳-۴ ماه آینده برای برگزاری آزمون به استان ابلاغ خواهد شد که این هم به مجموعه پرستاران اضافه خواهد شد و هر جا که نیاز بوده با پرستاران قرارداد ۸۹ روزه منعقد کردیم.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
دانشگاه علوم پزشکی لرستان - استخدام - پرستار - محمدرضا نیکبخت

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم