اجرای پویش «مرهم زائر» در لرستان

کد خبر: 
۵۳۰۰
مدیرعامل هلال‌احمر استان خبر داد؛

اجرای پویش «مرهم زائر» در لرستان

اجرای پویش «مرهم زائر» در لرستان

خرم‌آباد - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از اجرای پویش «مرهم زائر» در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «محمد قدمی» در سخنانی، اظهار داشت: پویش «مرهم زائر» توسط هلال‌احمر لرستان با تلاش واحد داوطلبان این جمعیت آغاز شده و تا اربعین ادامه دارد.

وی عنوان کرد: این پویش باهدف مشارکت در ثواب معنوی پیاده‌روی اربعین حسینی در حال اجرا است و شامل اهدای داروی مازاد در منزل، واریز وجه نقد در حد توان و خرید دارو و تحویل به جمعیت هلال‌احمر است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان، افزود: هم استانی‌ها می‌توانند از طریق کد دستوری #۳*۱۱۲* و یا واریز وجه نقد به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ یا شماره‌حساب ۹۹۹۹۹ بانک ملی واریز کنند.

قدمی، از مردم نوع‌دوست لرستان دعوت کرد تا در قالب این پویش در تأمین بخشی از اقلام دارویی موردنیاز زائران نقش‌آفرینی کنند و در ثواب معنوی این مراسم باشکوه سهیم شوند.

وی گفت: شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که داروهای مازاد در منزل و یا خریداری شده تاریخ مصرف داشته باشند و چنانچه یخچالی هستند اصول و شرایط نگهداری رعایت شده باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان، ادامه داد: هم استانی‌ها می‌توانند داروهای مازاد و یا خریداری شده را همه‌روزه به جمعیت هلال‌احمر شهرستان خود تحویل دهند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
جمعیت هلال احمر لرستان - محمد قدمی - اربعین ۱۴۰۲

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم