آغاز پويش «نذر خون» در لرستان

کد خبر: 
۵۲۸۳
به مناسبت ماه محرم؛

آغاز پويش «نذر خون» در لرستان

آغاز پويش «نذر خون» در لرستان

خرم‌آباد - همزمان با ماه محرم، پویش «نذر خون حسینی» به نیابت ۶۵۵۲ شهید لرستانی در استان آغاز شد.

به گزارش پايگاه خبری زرک، شامگاه چهارشنبه پویش «نذر خون حسینی» در استان لرستان طی مراسم رسمی با حضور فرماندار خرم‌آباد، معاون سپاه ناحیه خرم‌آباد، مدیرکل امور اجتماعی استانداری، مدیرکل امور بانوان استانداری، مسئول بسیج جامعه پزشکی و جمعی دیگر از مسئولان استان آغاز شد.

«علی سوری» مدیرکل انتقال خون لرستان در این مراسم از اجرای پویش حسینی نذر خون از اول محرم تا آخر صفر در استان خبر داد و گفت: پویش نذر خون از ابتدای محرم تا پایان ماه صفر در استان اجرا و افراد می‌توانند خون و فراورده‌های خونی خود را نذر کنند و با حضور در مراکز انتقال خون در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

وی افزود: امسال نیز طبق سال‌های گذشته در ماه‌های محرم و صفر با شعار «اهدای خون، فرهنگ حسینی، نذر عاشقان اباعبدالله حسین (ع)» در استان لرستان اجرا خواهد شد.

مدیرکل انتقال خون لرستان با اشاره به برگزاری همایش ملی ۶۵۵۲ شهید لرستانی که امسال در استان برگزار می‌شود، بیان کرد: از همه عزاداران حسینی دعوت می‌کنیم به نیابت از شش هزار و ۵۵۲ شهید استان لرستان تا پایان ماه صفر شش هزار و ۵۵۲ واحد خون اهدا داشته باشند.

سوری با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۲ پایگاه انتقال خون در استان لرستان فعالیت دارند، بیان کرد: نیاز به خون و فرآورده‌های آن همیشگی است و مختص به زمان خاصی نیست، اما باتوجه‌به نوع‌دوستی مردم، امیدواریم جوانان و عزاداران حسینی از این عمل خیر استقبال کنند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
انتقال خون لرستان - نذر خون - محرم

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم