خرداد ۱۳۹۹

فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل بین نمایندگان مجلس و خبرنگاران شهر باید دو طرفه باشد.

به گزارش خبرنگار زرک، فاطمه مقصودی شامگاه سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه شهرستان بروجرد با اشاره وظایف یک مدیر و انجام مسئولیت‌ها به نحو احسن اظهار داشت: برای پیشبرد برخی امور در شهرستان به زمان نیاز داریم و باید تلاش کنیم با هدف گذاری و برنامه ریزی بتوانیم به مقصد برسیم.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی
فردا چهارشنبه؛

«محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی فردا چهارشنبه به استان لرستان سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار زرک، «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی به همراه «خیرالله خادمی» معاون خود، فردا چهارشنبه در لرستان حضور پیدا می‌کند و در این سفر از پروژه‌های حوزه راه استان بازدید خواهد کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی، فردا ابتدا از جاده ازنا - شازند و همچنین الیگودرز - داران بازدید خواهد کرد.

انجام مشاوره‌های ازدواج توسط بهزیستی می‌تواند در کاهش آمار طلاق مؤثر واقع شود
رییس‌کل دادگستری لرستان تاکید کرد:

رییس‌کل دادگستری لرستان، طلاق را یک آسیب اجتماعی خواند و بر تقویت مشاوره قبل از طلاق تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، محمد رزم امروز سه شنبه در دیدار با مدیر کل و معاونین بهزیستی، ضمن گرامی‌داشت هفته قوه‌قضاییه، اظهار کرد: مردم از مراجعه به مراجع قضائی هراسی نداشته باشند، چرا که حفظ کرامت انسانی و حقوق شهروندان و به عبارتی مردم داری و مردم مداری از اولویت‌های مهم مجموعه دادگستری استان است.

مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس:

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: برای احقاق حق این مردم با کسی تعارف نداریم.

به گزارش پایگاه خبری زرک، مرتضی محمودوند در جلسه کارگروه آب و انرژی استان که امروز در سالن جلسات شرکت برق برگزار شد، اظهار کرد: مهم ترین مشکل در تمام حوزه به ویژه در نیرو و آب بحث بودجه است که طبق روال گذشته بودجه توسط مدیران هزینه و مدیریت شده است.

داریوش حسن نژاد مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان:

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با اشاره به نیاز ۴ هزار میلیارد ریالی برای تکمیل سد «مخملکوه» گفت: برای اجرای هرچه سریع تر این پروژه باید از ظرفیت فاینانس استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری زرک، نشست مدیران صنعت آب و برق و انرژی لرستان با ریاست مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی و به میزبانی شرکت توزیع برق لرستان برگزار شد.

جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد لرستان
تا پایان امسال؛

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: بر اساس موافقت‌نامه بودجه تا پایان سال جاری پنج هزار و ۸۵۰ طرح اشتغال برای مددجویان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار زرک، جاسم محمدی فارسانی عصر امروز دوشنبه که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، اظهار داشت: سیاست اشتغال کمیته امداد لرستان حمایت از مشاغل خرد و زودبازده است که در این راستا امسال ۲۶۵ طرح با اعتبار هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در زمینه کشاورزی، صنایع‌دستی، خدماتی و دامپروری اجرا شده است.

خیابان فردوسی خرم آباد
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان مطرح کرد؛

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه پیاده راه‌سازی خیابان فردوسی خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، رضا خالقی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران درباره پروژه پیاده راه سازی خیابان فردوسی خرم‌آباد، اظهار داشت: کف سازی خیابان فردوسی خرم‌آباد یک از طرح‌های بازآفرینی شهر خرم‌آباد است که اجرای پیاده راه سازی به مساحت ۲۲۵ متر طول و با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیون ریال احداث شده است.

سهام عدالت؛ بی‌نظیرترین فرصت تاریخی برای لرستان / پایلوت اقتصادی شدن لرستان درد را دوا نمی‌کند

یک اقتصاددان لرستانی معتقد است صندوق سهام عدالت یکی از بی‌نظیرترین فرصت های تاریخی برای لرستان خواهد بود چراکه ‏با کمک آن می‌توان بسیاری از مشکلات اقتصادی را رفع کرد. در گفت‌وگوی تفصیلی زیر به چراهای وضعیت اقتصادی لرستان پرداخته شده و راهکارهای اساسی برون رفت از این وضعیت پیشنهاد شده است.

لرستان استانی با ظرفیت‌های بسیار بالاست که متاسفانه عقب ماندگی‌های این استان از شاخص‌های توسعه‌ای روز به روز بیشتر می‌شود و نیاز است تا مدیران استانی به دنبال راهکاری اساسی برای رفع این عقب افتادگی‌ها باشند.

مرتضی چغلوند رئیس پلیس راهور لرستان

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان در خصوص رانندگی در روزهای گرم سال به رانندگان توصیه‌هایی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، مرتضی چغلوند گفت: گرما، آرامش و خونسردی را از راننده سلب می‌کند به‌طوری که هوای گرم بالای ۲۷ درجه عکس العمل راننده را ۳صدم ثانیه کندتر می‌کند در چنین شرایطی راننده رفتاری متفاوت با دیگران خواهد داشت که نهایت خستگی بی‌حوصلگی و عدم تمرکز را در پی دارد و حوادث رانندگی در همین صدم ثانیه رخ می‌دهد.

سید موسی خادمی استاندار لرستان
‍ استاندار لرستان:

استاندار لرستان گفت: سقف افزایش اجاره بهای مسکن برای لرستان تا سقف ۱۵ درصد لحاظ می‌شود و در صورت بروز هر گونه تخلف با بنگاه‌ها برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار زرک، سید موسی خادمی امروز یکشنبه در سخنانی با اشاره به مصوبات جدید جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: از مصوبات جلسه امروز موضوع احتمال بازگشت محدودیت‌ها بود که شهرهای در وضعیت قرمز کشور را شامل می‌شود.

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم