اداره كل بنياد مسكن لرستان

نشست خبری «پویا تابعی» مدیرکل بنیاد مسکن لرستان

خرم‌آباد ـ پایگاه خبری زرک ـ نشست خبری «پویا تابعی» مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان صبح امروز در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان برگزار شد.

عکس: سمیه روزبهانی /

 

مسعود رضایی مدیرکل بنیاد مسکن لرستان
مديركل بنياد مسكن لرستان:

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از پایان یافتن احداث و تعمیر ۲۷۰۰ واحد سیل‌زده بخش معمولان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ مسعود رضایی شامگاه سه شنبه که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، با اعلام این خبر افزود: وقوع سیل در فروردین۹۸ به ۲۷۰۰ واحد مسکونی شهری و روستایی بخش معمولان شهرستان پلدختر خسارت زد ...

مسعود رضایی مدیرکل بنیاد مسکن لرستان

مدیرکل بنیادمسکن لرستان بااشاره به بازسازی و تعمیربیش از ۳هزار و۵۰۰  واحد مسکونی سیل زده در شهرستان چگنی از پایان عملیات بازسازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ مسعود رضایی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عملیات احداث و تعمیر بیش از ۳هزارو۵۰۰ واحد سیل زده در شهرستان چگنی به اتمام رسیده تصریح کرد:عملیات احداث۲هزار واحدمسکونی و تعمیریک هزارو۵۰۰ واحدمسکونی دراین شهرستان به پایان رسیده است.

مسعود رضایی مدیرکل بنیاد مسکن لرستان
مديركل بنياد مسكن لرستان خبر داد؛

مدیرکل بنیادمسکن لرستان با اشاره به بازسازی و تعمیر بیش از ۴هزار واحد مسکونی سیل‌زده در شهرستان‌های ازنا و الیگودرز از پایان عملیات بازسازی در این دو شهرستان خبر داد.

مسعود رضایی مدیرکل بنیاد مسکن لرستان

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان بااشاره به مقاوم سازی ۷۶ درصد واحدهای مسکن روستایی استان گفت: تاپایان سال‌جاری نرم مقاوم سازی مسکن روستایی درلرستان به ۸۵ درصد خواهدرسید.

به گزارش خبرنگار زرک؛ مسعود رضایی امروز چهارشنبه با بیان این مطلب افزود: ۳۲ هزار واحدمسکن روستایی در لرستان نیازمند مقاوم سازی است که براساس برنامه زمان بندی سالانه حدود هشت هزار واحد در سال مقاوم سازی خواهندشد که مابقی واحدهای غیرمقاوم در برنامه زمان بندی پیش رو بهسازی و مقاوم‌سازی خواهندشد.

مسعود رضایی مدیرکل بنیاد مسکن لرستان
رضايي خبر داد؛

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از صدور و تحویل ۸۰هزار جلد سند مالکیت روستایی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرك؛ مسعود رضایی که در جلسه‌ای که با حضور مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: این تعداد سند با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک لرستان صورت پذیرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان:

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان، گفت: ۴۷ درصد از واحدهای مسکونی روستاهای شهرستان کوهدشت مقاوم سازی شده است.

به گزارش خبرنگار زرك، مسعود رضایی امروز یکشنبه در جلسه مشترک با فرماندار شهرستان کوهدشت از صرف ۱۴۷ میلیارد تومان اعتبار عمرانی و تسهیلات مسکن روستایی در کوهدشت خبر داد.

مسعود رضایی مدیرکل بنیاد مسکن لرستان
مدیرکل بنیاد مسکن لرستان مطرح کرد؛

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: پیش بینی برای تحویل تمامی واحدهای احداثی در ابتدای سال‌جاری بود که متاسفانه شیوع کرونا تاثیر مستقیم و شدیدی بر روندبازسازی گذاشته و این امر محقق نشد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ مسعود رضایی امروز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: در مجموع احداث تمامی ۱۲هزار و ۷۰۰واحد مسکونی مناطق سیل‌زده آغاز شده و تاکنون ۱۲ هزار و  ۲۰۰ ...

مديركل بنياد مسكن لرستان:

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان از تعویق تحویل واحدهای احداثی مناطق سیل‌زده استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ مسعود رضایی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی بازسازی لرستان که به صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد با اشاره به آغاز عملیات ساخت‌و‌ساز ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد سیل‌زده افزود: عملیات اجرای۱۲هزارو ۲۰۰ واحد آرماتوربندی و بتن فنداسیون، ۱۱هزار و ۶۰۰ واحد اجرای اسکلت، ۱۰ هزار و ۵۰ واحد ...

انجمن خیرین مسکن ساز لرستان به کمک مستاجران مبتلا به کرونا می‌آید
رضايي خبر داد ؛

مدیرکل بنیادمسکن لرستان از ساماندهی مشکلات مسکن مستجاران مبتلا به کرونا در استان توسط انجمن خیرین مسکن ساز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، مسعود رضایی که در جلسه انجمن خیرین مسکن ساز لرستان که باحضور نماینده ولی فقیه در لرستان برگزارشد سخن می‌گفت، با اشاره به ضرورت ایجاد همدلی و همراهی مردم و مسئولان در مقابله با بیماری کرونا تصریح کرد: ...

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم