تاثیر شدید کرونا بر روند بازسازی واحدهای سیل‌زده لرستان

کد خبر: 
۱۳۶۶
مدیرکل بنیاد مسکن لرستان مطرح کرد؛

تاثیر شدید کرونا بر روند بازسازی واحدهای سیل‌زده لرستان

مسعود رضایی مدیرکل بنیاد مسکن لرستان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: پیش بینی برای تحویل تمامی واحدهای احداثی در ابتدای سال‌جاری بود که متاسفانه شیوع کرونا تاثیر مستقیم و شدیدی بر روندبازسازی گذاشته و این امر محقق نشد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ مسعود رضایی امروز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: در مجموع احداث تمامی ۱۲هزار و ۷۰۰واحد مسکونی مناطق سیل‌زده آغاز شده و تاکنون ۱۲ هزار و  ۲۰۰ واحد آرماتوربندی و بتن فونداسیون، ۱۱هزار و ۶۰۰ واحداجرای اسکلت، ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد اجرای دیوارچینی و سقف انجام و ۱۰ هزار و ۳۰۰ واحد تکمیل شده است.

وی با اشاره به معرفی بیش از ۵۱ هزار واحد مسکونی به بانک افزود: ۸۰ هزار و۳۰۰ تن سیمان رایگان جهت احداث واحدهای سیلزده درلرستان توزیع شده و تعداد اندک واحدهای باقی مانده نیز بامشارکت مردم به زودی تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۷۰میلیارد تومان کمک بلاعوض به مردم سیلزده لرستان پرداخت شده تصریح کرد: ۱۰۳هکتار زمین برای جابجایی بیش از یک هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی سیلزده واقع درحریم و بستر رودخانه‌های استان خریداری شده است.

رضایی گفت: تعمیر تمامی ۲۰ هزار واحد سیل‌زده استان به اتمام رسیده و پیش بینی برای تحویل تمامی واحدهای احداثی در ابتدای سال‌جاری بود که متاسفانه شیوع کرونا تاثیر مستقیم و شدیدی بر روندبازسازی گذاشته و این امر محقق نشد./

پايان پيام

 

 

برچسب‌ها: 
اداره كل بنياد مسكن لرستان - مسعود رضايي

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم