کسی تا قبل از اعلام نتیجه پیروز انتخابات نیست

کد خبر: 
۲۲۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

کسی تا قبل از اعلام نتیجه پیروز انتخابات نیست

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه پیروز انتخابات کسی است که پس از شمارش آرا از سوی مسئولین اعلام می‌شود، گفت: کسی تا قبل از اعلام نتیجه پیروز انتخابات نیست.
به گزارش خبرنگار زرک، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی که در شورای اداری لرستان سخن می‌گفت، اظهار داشت: انتخابات روز موفقیت ملت است. انتخابات روزی است که خون تازه‌ای به ملت تزریق می شود و بایستی به گونه‌ای عمل کنیم که پایانش پیروزی و موفقیت ملت باشد و راه رسیدن به آن مشارکت حداکثری در انتخابات است.
وی ادامه داد: انتخابات حق است و کسی نمی‌تواند شخصی را که واجد شرایط برای انتخابات است برحذر دارد.
نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه رأی دادن یک تکلیف است، خاطرنشان کرد: قهر با انتخابات معنا ندارد؛ یعنی یک رکن از ارکان کشور را تعطیل کنیم و این سبب می شود که دو رکن دیگر به خوبی نتوانند به کار خود ادامه دهند.
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی یادآور شد: پیروز انتخابات کسی است که پس از شمارش آرا از سوی مسئولین اعلام شود و کسی تا قبل از اعلام نتایج پیروز انتخابات نیست.
وی تأکید کرد: همه باید تمام همت و اقداممان این باشد که انتخابات خوب برگزار شود. انتخاب خوب برعهده ی مردم است و انتخابات خوب برعهده‌ی مجریان و ناظران است.

 

برچسب‌ها: 
نماینده ولی فقیه در لرستان - پیروز انتخابات مجلس لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم