پرداخت ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به سیل‌زدگان لرستان

کد خبر: 
۶۷
مدیرکل بنیاد مسکن استان خبر داد:

پرداخت ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به سیل‌زدگان لرستان

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از پرداخت بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به مردم سیل زده‌ی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، «مسعود رضایی» عصر چهارشنبه که در جمع خبرنگاران لرستان سخن می‌گفت، با اشاره به این‌که هزار و ۹۶۹ روستای لرستان تحت تأثیر مستقیم سیل و بارندگی فروردین ماه سال‌جاری قرار گرفتند، اعلام کرد: تاکنون ۲۱۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض به حساب سیل‌زدگان لرستان واریز شده است.

وی با بیان این‌که ۱۳هزار واحد احداثی و ۱۹هزار واحد تعمیری روستایی و شهری لرستان بر اثر سیل خسارت دیدند، یادآور شد: تاکنون بیش‌از ۴۷هزار واحد خسارت دیده به بانک‌های استان معرفی شدند که ۴۳هزار واحد خسارت دیده با بانک‌های عامل عقد قرارداد کردند.

مدیرکل بنیادمسکن لرستان با اعلام این‌که تاکنون بیش‌از ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به مردم سیل‌زده استان پرداخت شده است، افزود: ۲۱۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض به حساب سیل‌زدگان لرستان واریز شده است.

«رضایی» با اشاره به شروع عملیات تعمیر ۱۸هزار و ۵۰۰واحد آسیب‌دیده از سیل اخیر، تصریح کرد: عملیات تعمیر ۱۸هزار و ۳۵۰واحد سیل‌زده لرستان به اتمام رسیده است.

وی با اعلام شروع عملیات ساخت یازده هزار و ۵۰۰واحد تخریبی از سیل لرستان، افزود: عملیات اجرای ۹هزار و ۷۵۰واحد آرماتوربندی، ۷هزار و ۹۰۰واحد اسکلت، ۵هزار و ۹۸۰واحد سقف و ۲هزار و ۲۰۰واحد گچ و خاک به پایان رسیده است.

مدیرکل بنیادمسکن لرستان با اشاره به اجرای دیوار ساحلی شهر پلدختر و روستاهای «بابازید» و «چم‌مهر» توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بیان کرد: با تلاش شبانه‌روزی تیم‌های اجرایی و ماشین‌آلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرای دیوار ساحلی پلدختر ۴۹درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طبق برنامه زمان‌بندی اعلام شده به بهره‌برداری خواهد رسید.

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم