لزوم تعطیلی اصناف غیر ضروری خرم‌آباد

کد خبر: 
۴۲۴
رییس اتاق اصناف مرکز لرستان مطرح کرد:

لزوم تعطیلی اصناف غیر ضروری خرم‌آباد

رییس اتاق اصناف مرکز لرستان با اعلام هشدار در خصوص خطرناک شدن وضعیت شیوع ویروس کرونا در خرم‌آباد ،گفت: لازم است  همه واحدهای صنفی این شهرستان به جز نانوایی‌ها، قصابی‌ها، مرغ فروشی، میوه و تره بار فروشی، خواربار، سوپرمارکت‌ها و فروشندگان لوازم طبی و بهداشتی تعطیل شوند.
به گزارش خبرنگار زرک، منوچهر اسبکوه شامگاه جمعه با بیان این مطلب افزود: اجرای این تصمیم با وجود تشدید مشکلات اقتصادی و معیشتی برای قشر کم درآمد جامعه، در وضعیت کنونی که جامعه با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کند و جان مردم در خطر است اجتناب ناپذیر است.
وی ادامه داد: با وجود تعطیلی بازار، خرم‌آباد هیچ گونه مشکل و کمبودی در زمینه تامین آرد و نان و نیز ارزاق و کالاهای عمومی وجود نداشته و این مایحتاج در اختیار عموم شهروندان قرار می‌گیرد.
رییس اتاق اصناف لرستان، گفت: در  این برهه زمانی برای حفظ جان و سلامتی خود و خانواده باید به نکات بهداشتی توجه خاص داشت و یکی از موارد پیشگیری تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری و در خانه ماندن  است.
اسبکوه در پایان بیان کرد:  برخود لازم می‌دانم  پیشاپیش از واحدهای صنفی که همکاری لازم را با اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی داشته و اقدام به تعطیلی واحد صنفی خود خواهندنمود تقدیر و تشکر نمایم، به امید اینکه به زودی این دوره سخت و دشوار را به سلامت پشت سر گذاشته و  ویروس کرونا را شکست دهیم.

 

 

برچسب‌ها: 
اتاق اصناف مرکز لرستان - منوچهر اسبکوه

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم