صرفه‌جویی کنید تا به همه آب زلال برسد

کد خبر: 
۳۵۲
کرموند در واکنش به گل‌آلود شدن آب شرب خرم‌آباد:

صرفه‌جویی کنید تا به همه آب زلال برسد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: برای مرتفع شدن مشکل گل‌آلود بودن آب شرب خرم‌آباد شهروندان بایستی در مصرف آن صرفه‌جویی کنند، تا بتوانیم به همه آب زلال برسد.
به گزارش خبرنگار زرک، حمیدرضا کرموند با بیان اینکه در پی سیل اخیر آب شرب شهر خرم‌‌آباد گِل‌آلود شده است، اظهار داشت: با بارندگی‌های اسفندماه کدورت آب چشمه‌های سطح شهر خرم‌آباد بالا رفته است.
وی با بیان اینکه این چشمه‌ها منابع تأمین آب شرب شهر خرم‌آباد است، افزود: در گذشته در مواقعی که آب چشمه‌ها گِل‌آلود می‌شد می‌توانستیم به ۵۰درصد شهروندان آب پاک و زلال تحویل دهیم که امروزه این رقم را به حدود ۹۰درصد رسانده‌ایم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، کدورت آب شرب خرم‌آباد را بالا دانست و گفت: برای مرتفع شدن این مشکل شهروندان بایستی صرفه‌جویی کنند، تا بتوانیم به همه آب شفاف و گوارا تحویل بدهیم؛ چرا که ظرفیت تولید آب زلال ما محدود است.
کرموند با تأکید بر اینکه در تلاشیم مشکل گل‌آلود بودن آب شرب برخی مناطق خرم‌آباد رفع شود، تصریح کرد: کدورت آب فاکتور آلودگی نیست و با کلرزنی و کنترل مضاعف اجازه آلودگی به آب شرب را نمی‌دهیم هر چند آب گوارایی نیست.

 

 

 

 

برچسب‌ها: 
شرکت آب و فاضلاب لرستان - حمیدرضا کرموند - گل آلود شدن آب - کدورت آب - خرم آباد - سیل

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم