خبر خوش معاون وزیر برای حذف شدگان مسکن ملی

کد خبر: 
۱۵۹
۳۹درصد ثبت نام کنندگان مسکن ملی لرستان حذف شدند

خبر خوش معاون وزیر برای حذف شدگان مسکن ملی

معاون وزیر راه و شهرسازی از حذف شدن ۳۹درصد ثبت‌نام کنندگان طرح ملی مسکن لرستان خبر داد.
محمود محمودزاده در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی سایت ۸۷۰ واحدی خرم‌آباد به خبرنگار زرک گفت: در مرحله اول طرح ملی مسکن بیش از ۲۴۰ هزار نفر ثبت نام کردند.
وی با بیان این‌که اکنون در مرحله معرفی متقاضیان به پروژه هستیم، اعلام کرد: در لرستان طی مرحله نخست هزار و ۷۰۰ نفر را ثبت نام کردیم که از این تعداد بیش از ۶۱ درصد واجد شرایط شناخته شده‌اند و به پروژه‌ها معرفی می‌شوند.
معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: این در حالیست که ۳۹درصد ثبت‌نام کنندگان طرح ملی مسکن لرستان حذف شدند.
محمودزاده، خاطرنشان کرد: سهمیه لرستان حدود ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد است و امیدواریم با کمک استاندار و مدیران استانی تأمین زمین شود.

خبر خوش معاون وزیر راه و شهرسازی به رد شدگان در طرح اقدام ملی
معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این پرسش خبرنگار زرک که حذف شدگان طرح اقدام ملی تولید مسکن چگونه اعتراض کنند گفت: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که پیامکی مبنی بر تکمیل مدارک خود دریافت نکردند می‌توانند از روز پنج‌شنبه یک اسفندماه با مراجعه به سایت طرح اقدام ملی مسکن ضمن مشاهده دلیل رد صلاحیت اعتراض خود را ثبت کنند.
محمودزاده ادامه داد: برای این افراد راهکاری در نظر گرفته شده که از روز اول تا ۱۰ اسفندماه با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir و با استفاده از کد رهگیری علت رد احراز صلاحیت خود را مشاهده کرده و در صورت اعتراض آن را در سامانه به ثبت می‌رسانند.
وی افزود: در فاصله زمانی دستگاه متولی اجرا، اعتراض را بررسی خواهد کرد و در صورت رفع مشکل افراد می‌توانند در ادامه فرآیند ثبت نام قرار گیرند.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با این تفاسیر فرصتی برای افرادی که به دلیل رد احراز صلاحیت خود اعتراض دارند ایجاد شده تا اگر خطایی در این زمینه رخ داده متقاضیان بتوانند فرآیند ثبت نام خود را پس از بررسی‌های لازم دنبال کنند.

 

 

برچسب‌ها: 
وزارت راه و شهرسازی - محمود محمود زاده - خرم آباد - طرح اقدام ملی تولید مسکن

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم